• acinna

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Välkommen Åsali!

Oh, vad jag håller tummarna för er här inne för att det ska bli en massa plus och bebisar! Det är verkligen er tur nu!!! *försöker skicka en hel bunt med gravidbaciller, trots att hon själv är så ogravid det går* 

• acinna

Beklagar Pingla!

Och vi håller tummar och tår för er Millan!!!

Och så klart håller vi tummarna för alla här att det snart finns plus hos er alla!!! 

• acinna

Millan: Lider med dig!!!
    Är kvar här, men skriver inte så ofta. Läser hur det går för er i alla fall, i mån av tid! 

• acinna
    Kattflickan skrev 2012-06-25 12:19:34 följande:
    Tack allihopa! Det gick bättre än jag trodde, 8 ägg fick de ut!!!!

Nu hoppas jag att de befruktas och att åtminstone ett är friskt. Men nu känns det som om vi åtminstone har en chans!

Så fortsätt hålla tummarna!
    Skönt att de hittade så många! Håller tummarna än mer stenhårt nu!!!
  • acinna
    Kattflickan skrev 2012-06-28 11:23:43 följande:
    6 av 8 ägg blev befruktade och har gått vidare till analys! Nu hoppas jag att åtminstone ett är friskt. Analys sker då det befruktade ägget nått 8 cells stadium, vilket 6 ägg hade.
    Håller tummarna ändå hårdare nu!!!
  • acinna
    Mumwannabe79 skrev 2012-06-29 06:40:27 följande:
    Tack alla! {#emotions_dlg.flower}
    Tog ett digitalt test nyss och det kom fram Gravid 2-3 Skrattande Känns helt underbart att äntligen få plussa.
    Grattis!!!
  • acinna

Pingla: Grattis! Nu håller vi alla tummar och tår som går för er också!

• acinna

Grattis Saftis till dottern! Men allt det andra?!? Fick gåshud och rysningar i hela kroppen när jag läste allt som hänt. Hoppas de hittar det de söker efter och att du snart är på benen igen! 

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet