• acinna

Vi över 30 som längtar efter första barnet

ceke: Jag känner igen mig från början av graviditeten, men ömhet och trötthet. Jag lovar, det går över, i alla fall tröttheten!
    Själv har jag äntligen hittat en underklädesaffär som har större bh-storlekar än E. Har växt ur mina bh:ar också och kommer garanterat att få gå upp på G redan nu, och värre kommer det bli efter förlossningen... ;) 

• acinna

Trädgården står högt på min lista också, och tur är att det är bra väder. Har snart klippt alla rosenbuskarna och jag väntar på att sambon ska gräva grönsakslandet åt mig. Det är något jag brukar slippa, och är tacksam för att slippa... ;)
    Sambon har satt mig på att gå genom en massa papper eftersom han är sugen på att börja riva i nästa rum också. Det är inte lika roligt, men ack så nödvändigt. Har mycket som säkert ska tillbaka till jobbet innan jag går hem i sommar.

Idag ska det äntligen bli årets första rabarberpaj! Har haft hjälp av sambon att vattna dem med vattnet från dammen (vilken ändå ska tömmas och tvättas) så de har växt nästan 10 cm på tre dagar! 

• acinna

Samhällsvetare, som skolade om sig till naturvetare, utbildad lärare och stort kontrollfreak. Det är jag det!

• acinna

Grattis Maria!!!! Nu håller vi tummar och tår att det ska gå bra denna gången!!!

• acinna

Usch Sophy, jag lider med er!!! Skickar en stor styrkekram till er båda!

• acinna

*skrattar* Lika, det verkar vi verkligen vara. Har två katter, och en sambo som brädade mitt ex och fd make...

• acinna

shelby: Här är en nykterist till, och sambon med för den delen, i alla fall sedan han träffade mig - och jag hindrar honom inte!

• acinna

Millan: Rolig bild på katten. Har en fröken som nästan alltid har tungan utanför, är ett släktdrag eftersom släktingar till henne gjort/gör likadant.
    Vill någon gång lyckas med att få båda mina fnissefnatter på samma bild, men det har inte lyckats ännu... 

• acinna

Jag kan bara beklaga för alla er som fått mf! Vi hoppas att plussen snart kommer igen och smittar av sig på alla här!!!

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet