Polarantis - jag vill absolut inte vara neg nu, men ändå säga en sak, bara för att balansera lite... CB är kända för att ge spökstreck och då är det just trådsmala streck... För några månader sedan gjorde jag två sådana - två dagars mellanrum och på båda dök det upp trådsmala streck - snacka om att hjärtat slog i 180! Maken såg dem också, men trodde inte att det var på riktigt eftersom det inte var rejäla streck. Mycket riktigt så kom ju mensen. Klart - jag kan ha varit gravid och fått ett ubertidigt missfall (mensen kom på rätt dag), men efter att ha googlat det där med spökstreck och cb så är jag mycket tveksam. Jag kommer aldrig mer att testa med cb:s vanliga...
Jag håller såklart tummarna för att det inte ska vara något spöke, utan ett stort fett
!!
Saftochbulle - kram och "ett finger" till tanten...
Lavendia - ni har samma bröllopsdag som vi har förlovningsdag (och tack för påminnelsen!
)
Millan75 - fick samma när jag beställde från testlagret, besked om att graviditetstesten höll på att ta slut så jag fick bara två av de fem jag beställde (också ett paket), och de lovade att kompenser - vilket de gjorde med sex stycken till, så jag fick tre extra. Jag var lite slösig i väntan på förra BIM...
Kaffe - är det så att för mycket kan påverka fertiliteten...? Jag dricker ca 3-6 koppar om dagen beroende på hur det ser ut med möten och sånt (sällan man klara sig igenom ett möte utan kaffe...), men minst tre i alla fall... Urk, kommer att ha huvudvärk när jag ska dra ner på det...
Sexstrategi - har jag ingen - det "konstiga" är att jag alltid blir sugen när vi väl satt igång, det är vägen dit som jag tycker är det svåra så att säga... Vi bestämmer oss helt enkelt för att vi ska och då blir det bra också!