En till som är hemma idag - värken har inte gett med sig, så jag tar en lugn dag till. Skulle egentligen hållit i utbildning tillsammans med en annan person idag, men han får ta det själv och så ställa in ett par möten... Ska dock inte påstå att jag är jätteledsen, är lite si och så med hur jag trivs på jobbet (det är väldigt mycket, har ansvar för "allt" känns det som ibland) så det är rätt skönt att vara hemma ibland...
Millan - känner igen det där med att bli trött på det hela. Ibland känner man för att bara skita i det - men så vet man ju att om man inte anstränger sig för att pricka in rätt dagar så lär det ju aldrig ta sig - inte när man nu inte tillhör dem som blir på smällen direkt efter p-pillerstopp etc... Men jo, mensen känns ibland lite befriande, eller ja, inte första dagarna kanske, men sen - när man vet att nä, det blev inget och det är ett par veckor till det ska försökas igen. Det är nog den tiden under cykeln då jag tänker minst på det. From äl till BIM är det ju ett konstant undrande...
Även om vi inte haft problem att prestera när det väl kommer till kritan så är det ändå pressande...kommer antagligen att ge mig på maken för tredje kvällen i rad, vilket typ inte hänt sedan vi var helt nyförälskade...
I lördags var det lite jobbigt - jag hade ont och gick på massa värktabletter, var allmänt sliten och så ändå... Igår var mycket bättre - jag kom inte i lördags så jag hade väl byggt upp lite behov till igår! Och så idag också... Haha, det är ett slitgöra det här!