Ceke -Hoppas ändå på dig, kanske var det för tidigt att testa?
Ernilia- Ge inte upp än!! förhoppningsvis är det en liten ofarlig blödning.
Men jag tycker di borde kontakta gyn och göra ett VUL för din psykiska hälsas skull om inte annat. Kram
Polarlantis- Känner igen mig i deppigheten. Nere i en svacka just nu, allt känns liksom jobbigt. Känner mig helt ogravid, testade negativt idag också. Har också gått upp mycket sen p-pillerstopp (8kg) och fått extremt dålig hy, både i ansiktet och på bröstet/ryggen. Aldrig haft så dålig hud förut, kroppen har fått en knäpp. Håravfall fick jag också några månader efter stoppet.. Och så krympte brösten. Känner mig fet, ful och deppig.. Blä..
Jag längtar efter mina p-piller faktiskt!! Men jag kan ju inte ta dem, för då blir det garanterat inga barn! Ytterligare en anledning till att jag vill blir gravid fort, så jag kan börja med piller igen så snart jag fött..
Apropå drömmar så drömde jag att jag testade massa i natt. Fick ett "dubbelstreck" på teststrecket och var hos en läkare som sa att det betydde tvillingar, två flickor skulle jag få.. Jag sa då, blir det enäggs då? (vill helst inte ha det) men han sa: nej, med största sannolikhet tvåäggs..
Härom natten drömde jag att jag träffade dig Ceke i verkligheten, vi hälsade på varandra: Cecilia sa du, och jag sa mitt namn, och sen Irmelie. Tydligen var vi lite bekanta med varandra, i samma bekatskapskrets på något sätt fast vi inte kände varann.. skumt.
Apropå julbebis så ska vi nog hoppa över min ÄL i slutet av mars och köra på i april istället. Då slipper jag vara gravid på vår thailandsresa dessutom, och så kan vi istället tillverka bebis i thailand. :)
Nä, nu måste jag rycka upp mig och bli lite glad! Kan ju inte helt deppa ihop för ett minus..