Vi över 30 som längtar efter första barnet
Millan: Missade att ni vill sätta in två, två till dig tom då hoppas jag
...
Millan: Missade att ni vill sätta in två, två till dig tom då hoppas jag
...
Kaprifolen: Då skulle jag räkna ÄL som sista dagen med utslag, dvs dag 3 el möjligen dagen efter. Dvs se till att pricka dag 3 och /eller dagen efter. ÄL-testerna ger utslag till ägget har släppt. Varannan dag rakt över de 3 dagarna och dagen efter borde också täcka in bra. Det är lättare när man tempar, då ser man efter 3 dagars höjning exakt (vilken dag) när ÄL skedde och lär sig ett mönster.
Tedax: Rätta takter, välkommen in i andra tråden!
Pingla: Usch vad tråkigt! Jobbigt att få ett sådant samtal på jobbet också och bryta ihop där. Bröt själv ihop förra våren när en kollega frågade om jag skulle ha barn, som tur var var det enskilt på hans rum och han höll tyst om vår barnlöshet. Hoppas att ni orkar gå vidare och att det går bättre nästa IVF (om ni orkar). Sköt om er nu!
/R
Maria: Usch vad tråkigt, blev så glad för din skull först. Blääh. Hoppas de hittar orsaken.
Millan/Kattflickan: Håller alla tummar för din ruvning!
Grattis Finlandssvenskan! Äntligen! Välkommen in i andra tråden.
Kattflickan: Vad tråkigt....
Millan: Håller tummarna! Det beror säkert på när äggen/ägget fäste och det är väl olika från graviditet till graviditet.
Kattflickan: Usch vad tråkigt Millan! Ni förtjänade verkligen litet tur nu. Sköt om dig. Hoppas ni hinner ett försök innan sommaren ändå! 
Kram R
Stort grattis DubbelAA, vad roligt! Håller tummarna för att det går hela vägen. Skönt att antagligen slippa IVF också! Vi lyckades precis innan vårt första samtal inför IVF.
Kiyona: Stort grattis! Välkommen över till den andra tråden när du vågar.