ifyouweremine skrev 2010-12-28 22:06:33 följande:
Oj vad du vad snabb ceke.. men du kan ju det där med spottings. :)
Polarlantis - Oj vad spännande!! Håller tummen så den nästan vitnar här. :) bim+2 nu va?
Hur går det för emmafemma?
Lavendia - Snart bim-dags för dig också ju! Känner du nånting? Trött kommer jag ihåg att du skrev förut. Jag är också en sån som blir jättetrött så fort jag är ledig och slappnar av.. Man är så uppe i varv och stressad annars. Men har nog inte somnat sittande. :)
Oj vad det skrivs. Härligt!!
The D day!! Kommer den inte i em så testar jag imorgonbitti. Mår illa och haft mensvärkar i några dagar och klassiska menssmärtor i korsryggen. Igår kväll hade jag jätteont och trodde jag skulle vakna i en liten pöl men icke. Extremt trött men precis som du så brukar jag bli det när jag slappnar av men somna sittandes bland massa folk brukar jag faktiskt inte göra :) Kanske ett tecken men det vågar jag inte hoppas på. Känner mig mycket piggare nu.
Tror BIM är idag och inte igår då jag fick glad gubbe (CB) den 15/12 så ÄL kanske 16:e? och sen 14 dagar till BIM. Senaste först mensdag den 30/11. Kan vara BIM imorgon men imorgonbittit testar jag. Ska bjuda mannen på en överraskning imorgon där jaccuzzibad ingår och det ska man inte göra om man är gravid visst. Apporpå allt man inte får göra. Var på massage igår, visste inte att man inte fick gå på det. Får plugga på märker jag. Jobbigt när folk ska pracka på en sina åsikter och döma. Varför kan man bara inte ha en öppen diskussion där alla har rätt till sin åsikt. Vi är alla olika och olika saker är rätt för en. Kan bli vansinnig på det ibland.
Många som är väldigt nitiska och det är helt OK för mig. Personligen var jag inte det första gången då jag hade noll koll och ibland undrar jag om det var därför jag fick MF. Å andra sidan hur levde våra mammor och mormödrar. Inte gick dem och tänkte på allt som vi gör. Inte mina i alla fall. Jag har frågat. Mamma är jättestolt för att hon bara rökte 5 cigg om dagen när hon var gravid. Hör på den!!!!!! Hur f-n kan man röka alls tänker jag men det var hennes sätt och det gick ju bra.
Polarlantis & essalady: hur går det för er? Är vi fler som har BIM nu?