Vi över 30 som längtar efter första barnet
GRATTIS Millan! Hoppas att ni fick en toppendag tillsammans! :)
GRATTIS Millan! Hoppas att ni fick en toppendag tillsammans! :)
Undrar fortfarande vart Saftis håller hus.... HOHO?! 
Jag försökte skriva från mobilen, men det gick inget bra =(
Saftis, GRATTIS till er lilla prinsessa! Hoppas verkligen att de hittar vad som spökar för dig! Går det bra med lillan? Lite hjälp med värme, mat etc? Har hon CPAP eller klarar hon sig utan?
Hoppas att du mår bättre och bättre!
Kramis
Härligt Millan! Här håller jag tummen!! :)
Tänkte bara flytta fram listan lite så att den inte försvinner bak i tråden.
BIM - Vi över 30 som längtar
BIM - BERÄKNAD ICKEMENS
Här var det tomt?!
IVF
Jojjo7 - USÖ Örebro. ICSI nr 1, november 2011, plus men MF dec 2011. ICSI nr 2, sprutstart 24/2 2012. Sprutor: Puregon, Orgalutran och Ovitrelle. (Försökt sen nov -10) 9/3 inga befruktade ägg, beh avbryts. Paus tillsvidare.
Anwen - försökt sen juli 2010, inga fel hittas, inväntar IVF till hösten
GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET
2012
Råttentottan: BF 30 juli (försök nr 15, 1 MF tidigare)
Marsflickan BF 1 sep (försök nr 5, 1 MF tidigare)
NICU BF 24 sep (försök nr 15, 2 MF tidigare)
Tedax BF 16 nov (försök 12, två MF tidigare)
DubbelAA: BF ca 28 nov (försök ca 19)
Finlandssvenskan BF 3 dec ( försök ca 19)
Smiley BF 17 dec (försökt sedan aug 2007, MF 2009, misslyckat IVF dec 2011, 2:a IVF lyckades)
SmoochiePoo (Kiyona) 19 dec (försökt sen jan 2011, 3 MF tidigare)
Kaprifolen BF 29 dec (försök 13, femte med Pergo)
2013
L Maria: BF 10 jan (försök 19, 4 MF tidigare)
Pingla35: BF 5 februari (Försökt sedan april-10, misslyckat ivf feb/mars 2012, 1:a ICSI lyckades)
Aruba: BF 9 februari (försök 10)
Mumwannabe79: BF 7 Mars (försökt sedan juli -10, lyckades på 3:e IVF-försöket).
Jojjo... i sommar har jag träffat några par som gått igenom samma sak som dig och ännu mer. Ett av paren hade över 10 IVF bakom sig men fick en jättesöt liten bebis.
Det andra paret hade också väldigt många IVF men har fortsatt trots missfall och trots misslyckade försök och nu är de föräldrar och lyckan är total.
Samtidigt så tror jag att tankarna spökar när man tänker "vill jag verkligen ha barn" - eftersom man försöker och försöker men ingenting händer så tror jag att man tänker mer på det. Jag tänkte också så när jag kom upp i över 10 försök... Jag tror att det är bra att fortsätta försöka men att inte gå in för det alltför hårt - att känna att "blir det så blir det"... samtidigt så är det ju mer trixigt när man gör det via behandling än "bara" har sex... Förstår dina förvirrade tankar! Stor kram!
Jojjo, här håller jag tummen hårt för er skull! 
Grattis till bröllopet Anwen! Hoppas att ni fick en dag som ni aldrig kommer att glömma! :)