Vi över 30 som längtar efter första barnet
Det svåraste var att pricka burken tycker vi, den borde ha en bredare öppning.. Inte bra med babyolja heller? Men va f...!
Polaris: Jag förstår att det känns läskigt, men du skall se att det kommer att gå så bra! Nu jäklar skall det gå hela vägen! Det känns så
Millan: tänk om, tänk om... Tänk om det går precis så som ni har tänkt er, eller ännu bättre! Positiva tankar nu!!! Kommer tänka på er imorgon, hoppas - tror - det kommer att gå bra
TeaTime: Pepp till dig! Hoppas det känns bättre efter träningen och att du snart blir glad igen
ni kanske skulle ta en paus den här månaden? Jag vet att det låter hårt och svårt men det kanske är vad ni behöver? Att bara mysa och kramas lite extra och ha sex bara om/när ni vill?Jojjo: låter bra. Vad skönt att du har vänner som har gått igenom det du nu skall gå igenom. Underbart med bollplank
EGO: Enligt min app (ja, jag vet - nörd!) så hade jag ÄL igår. Vi fick till det två gånger. När jag idag berättade för maken att nu kan vi köra bara för skojs skull blev han helt förvånad. Va? För skojs skull???
Som jag uttryckte mig någon annanstans: denna plötsliga valmöjlighet gjorde att man kände sig som någon som precis blivit utsläppt efter flera års isolering på katolsk flickskola

hur går det för Lilla plopp kanin? Nån som vet?
MEDLEMMAR i gruppen