Misstessan: trist med tant. Nu får det vara slut på röda tanter här i tråden, det räcker med oss riktiga tanter 
Millan: stegringen har inte ökat än, men… maken sa att ägget fäster ju inte förrän ca 1 vecka före BIM så då finns ju hoppet kvar. Jag testade imorse och då fanns det bara ett streck, alltså var det andra helt borta. Fast när jag ”råkade” titta på testet efter ca 1,5h så var det två tydliga streck men snacka om att greppa efter halmstrån. Det verkar ändå som om blödningarna verkar ge sig för dig, det är nog det allra sista som skall ut nu, snart är du på banan igen skall du se
Jojjo: man SKALL vara glad för det lilla, det är jättebra om du kan det. Kul med att det flyter på för dig. Tack för tum och tåhållning 
Saftis: trist med sådana svarta tankar.
Jag önskar verkligen att jag kunde säga att det inte kommer att bli så, jag önskar att alla tjejerna i tråden blev gravida och fick barn. Tyvärr så kan jag inte lova det, men… idag finns det hur många möjligheter som helst att få barn: vissa blir gravida genom samlag, andra genom IVF, en del via surrogatmamma och några får barn genom adoption. Dessa var bara några bland andra alternativen som finns därute. Även om det inte alltid blir som man har tänkt sig så tror jag starkt på att de flesta, kanske rent av alla, har möjlighet att få barn framöver - och kommer att ha barn framöver 
TeaTime: är du verkligen säker på att det är spökstreck? Och hur vet man att det faktiskt är spökstreck eller ett riktigt streck? Har aldrig förstått skillnaden. Har hört att om detta streck fastnar på bild är det ett riktigt streck
Sophy: jag tycker det är bra att du kan fokusera på annat ett tag, det mår du nog bra av. Håller tummarna stenhårt för att du får det jobbet som är bäst för dig
EGO: Känner mig gravid på ett sätt, svårt att förklara men det bara känns så.
Boobisarna värker och spänner något, kissar något oftare tror jag, är svullen över tjejmagen och har "mensvärk" emellanåt. Men... sist jag mådde så här så var jag inte gravid + att jag ju inte haft mens på några månader och har lyckats förtränga hur det är innan, det kan ju vara menssymptom. Testade imorse (ÄL+4) och fick bara ett streck på grav.testet imorse, alltså ingen stegring, men det positiva är att när jag väl får två streck så vet jag säkert att jag är gravid och att det inte är gamla hormoner som spökar. Vill inte plåga mig själv med påhittade symptom, ändå så gör man det. Varför? Är dessutom lite fundersam kring tjejgegg (som sagt, minns inte hur jag hade det innan). Har för mig att jag förr hade flytningar kring ÄL och så någon dag före mens, däremellan ingenting, nu trots att ÄL har varit så har flytningarna fortsatt. Kan det vara ett tecken eller är det bara jag som är desperat efter att få ett plus? Hade egentligen bestämt att inte testa förrän BIM men tror bestämt att jag kommer att testa på BIM-7, alltså på onsdag