Vi över 30 som längtar efter första barnet
Å, nej vad tråkigt Råttentåttan, stor kram till dig. Skönt att se att du verkar vara på hugget i alla fall
Och ett grattis till Annelie som blivit fru! Hurra!
Jo, Råtttentåttan, jag tolkar dig som att missfallet belv mkt tidigt, eller? Vet du (eller ngn annan) hur det funkar m tidiga missfall, är sannolikheten för att allt kommer ut av sig själv väldigt stor eller kan det bli så att man behöver skrapas för att man helt enkelt inte slutar blöda...?
Frågan poppar upp då jag själv dras med konstiga bödningar sen en och en halv vecka tillbaka, de dök upp strax innan förmodad ÄL och har sen bara pågått. Känns inte som ngn ÄL-blödning då det är så mga dagar. Kan man ev ha haft ett tidigt missfall som jag inte vet om (har ju inte testat) och som nu inte vill komma ut ordentligt tro? Hade blödningarna poppat upp ef formodad Äl kunde man ju kanske tagit dem för spottings och det är ju inte helt ovanligt. Det som oroar mig är att de dök upp innan ÄL.....
BTW så är detta försöket inställt för oss, dels p g a dessa blödningar men också för att vi är bortresta från varann extremt mkt just nu. Hoppas på nya tag i november och då har vi dessutom kommit lite längre i vår utredning. var och tog mina blodprover i dag och maken ska lämna sitt simmar-prov i nästa vecka.