mallanis skrev 2010-10-28 21:55:29 följande:
Jag håller alla tummar jag har för er! och hoppas hoppas att du kommer in i morgon med GLADA besked! Stor kram Irmelie har du mannen med dig som stöd?
Maria- va bra att du kom ihåg den "detaljen" att mannen skulle vara med också ;)
Japp, hör också till dem som fick höra av vänner som skaffat barn tidigare. När är det dags för dig? Jag har dock kunnat säga till vänner och familj (dock inte bekanta och alla arbetskamrater), jag vet inte om jag faktiskt vill ha barn. Trivs med livet som det är! Men en del tycker verkligen att man är en märklig människa som kan säga så....Men det är ju så klart mer accepterat att tycka så om man är av manligt kön... =(
Kunde inte se MIG som mamma har till och med frågat min gamla bästa vän, Kan du se MIG som mamma? Min gamla bästa vän började skratta och sa Nja du är så upptagen med allt annat... och det har nog varit så och jag har trivts med det. Men efter 32 började jag bli sugen...
Tack!
Jo mannen är med.
Har deadline på en sak på jobbet imorn så har jobbat hela kvällen så jag inte ska behöva göra så mycket imorn, om jag mår dåligt.
Någon som frågade om utbildning tidigare, varför man väntat,
jag är civilingenjör och har velat komma lite längre i karriären innan barn.
Och så har jag varit som du Mallanis, inte så sugen innan.
Blev egentligen inte riktigt sugen förrän jag plussade :)
Innan tänkte jag mest på alla mina intressen som jag inte skulle hinna med.
Nu längtar jag efter att han hand om någon annan.
Så man kan ändra sig!