mallanis skrev 2010-10-14 17:02:57 följande:
Ansi- TRIST! Men fram med skumpan och ost och annat du inte kan äta som gravid ;)
Astrogirl- Gött att du fått tid!
Ernlia- då kanske du kan få vul i stället! ;)
Ego- Idag har jag fått sett en klimp! OCH ett tickande hjärta. Lite lättad även om jag är medveten om att jag inte är direkt i mål =) men glad idag iaf! Tjooohooo!
Men vad härligt mallanis! Måste kännas liiiite lugnare nu? Du ska se att det går vägen den här gången. Vi är ju så många som håller tummen för er.
Irmeline skrev 2010-10-14 19:43:14 följande:
Känner igen det där, barnskaffningssex är verkligen inte sexigt!
Jag kände när jag hade äl och då hade vi inte haft sex på några dagar, vi var ifrån varann hela dagen och kom hem sent. Vår diskussion blev helt absurd:
Vi borde verkligen ha sex idag, imorn är det för sent. Ja. Men nu känns det ju lite konstigt.
Jo, och så är jag ganska trött också. Mmm, vi kanske ska skita i det? fast det vore ju dumt.. etc..
Till sist tog jag tag i det och förförde mannen och vi hade faktiskt väldigt bra sex.
2 veckor senare plussade jag! Och ibland tänker jag, tänk om vi skitit i det, då hade ju inte den lilla varit i magen nu!

haha, ja jag känner igen det där med "tidspressarsex". Inte helt kul men kan också leda till lite komiska situationer.