• Ansi30

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Jag för min del tycker om att ni som har blivit gravida i tråden fortsätter att hänga här och prata om era nya tankar och bekymmer som kommit i och med ert plus. Vi hänger ju ihop...vått och torrt, gravida och ogravida!

Igår var det alltså glad gubbe och efter mkt om och men och skratt så fick vi till lite mys även igår kväll. Ingen av oss var sugna på sex och så fort vi började göra ansatser fick vi hysteriska skrattanfall...

Nu fråga: Glada gubben var igår (ingen idag).... ska man sexa till det även i kväll eller vad tror ni?

• Ansi30

Stor kram till dig Irmelie! Självklart hänger du kvar här och självklart håller vi tummarna (jättejättehårt) för att du plussar snart igen!
    KRAM!!! 

• Ansi30

Stort GRATTIS till Rosavit! heja dig!

• Ansi30

Daniela01 hur går det? Har du testat? ååå så nyfiken man kan vara

• Ansi30
    Daniela01 skrev 2010-11-02 15:38:59 följande:
    fan mensen kom :(
    Crap! Men snart är det dags för ÄL igen...  Njut av ngt extra gott vin eller liknande till helgen!
  • Ansi30

Jag väntar på BIM och för att tiden att gå ska jag roa mig med att göra egen ärtsoppa. Har aldrig gjort det förut så det blir spännande att se om jag kan få det ätbart

Så nu ska jag gå och lägga ärtorna i blöt så dom får ligga där under natten.

För övrigt så har mina boobs börjat ömma...men det gör dom ibland i normala fall också innan mens (dock inte riktigt så här tidigt tror jag).. Vågar inte hoppas för mkt.

Nu: ärtor i blöt! 

• Ansi30

Mellanis vad härligt att allt såg tipptopp ut! Nu kan du ju andas ut lite iaf! heja er!

Jag har 3 dagar kvar till BIM...testade i morse men det var heeeelt negativt Börjar också känna av lite lite mensvärk vilket jag ofta gör dagarna innan tant röd väl dyker upp. Det enda som gör att jag har ett litet hopp kvar är att brösten har gått ifrån att bara vara ömma (som dom alltid är innan mens) till att också sticka/klia. Men jag tror tyvärr  inte det är ngt med det... känner mig väldigt säker på att det inte har tagit sig denna månad heller.

Börjar bli svårt att våga tro på bebis "för egen maskin"....

Hoppas att alla har haft en bra helg iaf!!

• Ansi30

Idag kom mensen..som en klocka

Nu åker jag till Köpenhamn med min sambo...ska bila ner och hälsa på min syster som bor där.

Önskar alla en finfin helg och att ni som inväntar bim får fina stora PLUS medan jag är borta! 

• Ansi30

Nu är jag tillbaka och inleder med att ge Saftochbulle en stoooor kram!! Och jag blir så glad att se hur mkt kramar och styrka du fått här i tråden.

EGO: inväntar ÄL med feber och ont i kroppen...men börjar känna mig bättre nu så jag ska nog fasiken vara i toppform när det väl är dags jag funderar lite på att testa glandin nästa måndad. 

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet