Vi över 30 som längtar efter första barnet
Kul att det händer grejer för många av er. Själv har jag inte så mycket spännande att komma me, läser mest era inlägg.
Kul att det händer grejer för många av er. Själv har jag inte så mycket spännande att komma me, läser mest era inlägg.
tråkigt för dom som fått mensen....
Här börjar det vara dags för ÄL och första försöket...
Åker på jobbresa idag men som jag tidigare skrev så passar sambon på att följa med...
Han får ju pyssla med eget då jag är på kundbesök eller andra jobbmöten, så det är ingen panik med han under resan... och så har vi ju möjlighet att jobba på försök nr 1...
Försöker igen att lägga till mig på listan, verkar som om jag trillar bort....
BIM
Oktober
28 -- Daniela01 Äl 13 okt (oändligt massa försök)
??-- Gris78 ÄL 19 okt (andra försöket)
November
~5 -- Pingla77 ÄL ~21-23 okt (6:e försöket, första barnet)
7 -- essalady ÄL 24 okt (3:e försöket, första barnet)
8 -- emmafemma ÄL ~ 24-26 okt (första försöket, första barnet)
9 -- Sanna77 (2:a försöket, första barnet)
10 -- Ansi30 ÄL 27 okt (oj vad blir det nu, försök 7. Första barnet)
~12 -- MariaF79 ÄL 29 okt (2:a försöket, första barnet)
12 -- Astrogirl ÄL 29-30 okt (försök nr 10, första barnet)
12 -- The blonde one ÄL 15 okt (6e försöket..)
12 -- Inna ÄL 2 nov (4:e försöker, första barnet)
12 - Fröken Ellen ÄL 29 okt
16 -- simtim ÄL ~2 nov (4:e försöket, första barnet)
16 -- Lillamillan ÄL 2 nov (försök nr 14, första barnet)
16--Fru KM ÄL ~2 nov (försök nr 2, första barnet)
??--Finlandssvenska ÄL 6 nov ( första försöket, första barnet)
GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET
Mallanis: BF 5 juni 2011.
Saftochbulle: BF juni 2011.
Ernlia03: BF 20 juni 2011.
Drömmen om Elin: BF 23 juni 2011
MD77: BF 9 juli 2011
Rosavit: BF juli
Ni får lycka till alla. Nu sticker jag och mannen på semester till varmare breddgrader ett tag
Hej alla gamla och nya!
Kastade mig på datorn idag när vi kom hem från semestern Här har det hänt grejer, både kul och mindre kul ser jag. Saftochbulle, stor kram till dig!!!
Jag har skummat igenom det ni alla skrivit och jag säger grattis till er som lyckats, håller tummarna för er som väntar och kram till er som det inte gick för denna gång.
Jag och mannen har haft det gött i värmen ett tag, lyckades där få min ÄL, som jag fick koll på tack vare ÄL-stickor, lite kul att testa med dem ju Så nu har vi sexat loss rejält, hahaha! Nu är det bara och vänta... BIM den 25. Upptäckte med hjälp av ÄL-stickorna att jag inte hade ÄL när jag trodde att jag skulle ha det. Hoppas det biter, annars använder vi dem nästa månad oxå