• ceke

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Mmm, kan bara hålla med, det receptet är fantastiskt Jag har gärna i liiite extra filmjölk så det blir ännu lite saftigare

• ceke

ja, trevlig helg på er alla! själv känner jag mig härligt spontan som igår kväll bestämde mig för att åka till sthlm ikväll för att fira en kompis! så nu sitter jag uppiffad på tåget o redo för en utekväll! är ju på 4 dan efter ÄL så det blir rätt lugna puckar för min del, men skoj ska det bli! va eeeevigheter sen jag va ute o skaka rumpa :å;

• ceke

tackar tackar ska bli super! Kekke, du är mitt allt du med. puss

• ceke

Frk Svår: När du är inne på FF, klicka fram din hemsida och länka till den istället, så går det bättre!

Äntligen tillbaka hemma efter en suverän kväll och natt i storstaden hamnade på ett rätt galet ställe som heter kruthuset vid midsommarkransen. Kan rekommenderas om ni vill va med om en udda upplevelse Hehe.. Har en störtgo vän som helt enkelt är suverän på att hitta de weardaste ställena! Trött trött idag o skönt att va hemma igen.

Ännu inga spottings vad jag sett. Känns lovande än så länge. Inga brännande känslor i magen än som brukar förannonsera deras ankomst... Förra cykeln började de på dag 18 (idag) men kom igång ordenligt på dag 19... Håll tummarna nu tjejer... Skulle kännas som en halv vinst bara att bli av med den skiten..

• ceke
    Längtan1980 skrev 2011-01-30 18:48:34 följande:
    Håller tummarna för dig ceke!!!!
    Tackar
  • ceke

Millan: Geleaktig flytning. Svårt, kan ju va både äggvita och/eller sperma. Har du känt på den? Är det spärma blir det flera strängar och klarar inte av att strechas mer än några gånger. Är det äggvita behåller de sin spänstighet hur många gånger som helst, typ...

Japp, proveran tas även denna cykel!

• ceke

Japp, Kekke kommer garanterat att få lära sig byta blöjor!!! Han kommer INTE komma undan...hehe

• ceke

Frk Svår: jaaa... den kommentaren suger! Och japp.. har också bara fått den av folk som "blir på smällen bara mannen tar av sig kallingarna".. Hmpf

Spottings.. här var det spottings.. suck. samma dag i cykeln som förra cykeln. Dag 19. jaja.. orkar inte ens bli knäckt denna månad. Suck. Bläääääääääääää!!   Jaja.. det är bara 5-6 veckor tills jag kan ringa tillbaka till gyn och säga att "nej, det här funkade inte så bra, snälla snälla kolla om det är endometrios..." Kanske inte så många som ber om en titthålsoperation men jag hör väl till undandtagen. så här TÄNKER jag INTE ha det år ut och år in utan att bli gravid!!!

• ceke

Frk Svår: Det kommer gå bra! och som min kalenders ordspråk säger "fakta upphör inte att existera för att man blundar för dem...".. Alltså jag menar bara att är det nåt så får ni veta det och kan fåhjälp..

Skriv ut och ta med dig dina grafer mm från FF! Det är ett jättebra underlag för dem. Men det hade säkert redan tänkt

• ceke

Då kanske det inte säger så jättemycket.. men det skadar ju inte.. men antar att de kommer göra VUL på dig? I sådana fall syns det väl också hur det står till med ägglossning, antar jag..

Fast jag skulle nog skriva ut o ta med ändå bara för att...

Själv längtar jag nu tills nästa kuratorskontakt. Hon skulle ju ta kontakt med läkarna och fråga om planen för mig, med titthål etc.. känns bra att ha en direktlänk in till läkarna.. På tal om det kanske jag ska kontakta henne och berätta att det dragit igång som vanligt.. så kan hon berätta det också.. hmm

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet