Vi över 30 som längtar efter första barnet
Maria: Det går nog under lågt blodtryck
Ungefär samma som jag brukar ligga på!
Maria: Det går nog under lågt blodtryck
Ungefär samma som jag brukar ligga på!
Teatime: Ditt övertryck var ju rätt lågt
Men det bästa med lågt blodtryck är att det inte är det minsta farligt! Det enda som kan hända är ju att man kan bli lite yr och i värsta fall svimma... vilket ju i o f sig i sig kan göra att man slår sig... men annars är det ju MYCKET bättre än ett högt tryck!
DubbelA och Jojjo: Så spännande att följa er nu! Håller båda mina och vilde Villes tummar för er!
GRATTIS Råttentåttan!!!!
Jojjo: Håller både mina och min lille vildes tummar för att ert guldägg blir till en sparkandes liten krabat inne i magen din!! Ett fint ägg är ju trots allt vad som behövs för att det ska bli en liten bebis! Positiva tankar nu!!!! Hoppas hoppas!!
Maria: Blir så rörd av det du skriver. Det är så orättvist att ni inte fått behålla de två fröna. Hoppas så att ni snart får ett plus igen och att det stannar kvar och blir till en liten parvel! Stor kram!
Åhhhhh, Jojjo, va spännande!!!! Vågar mig på ett litet försiktigt grattis redan nu.. Det är ju superhärligt ju!!! Håller megatummar tills på fredag att du får ett starkt och fint plus då!!
Jojjo: Hoppas hoppas hoppas att testet imorrn visar ett starkt, fint plus!!!!!
Saftis: Skönt med fina prover! och även att det är öppet för direktkontakt med läkaren direkt vid nästa graviditet!
Maria: Pepp! Det bara måste ske snart igen och då SKA den lille klamra sig fast ordentligt och stanna hos er!!
Polarlantis: Grattis
Har grattat även i den andra tråden, men är såååå glad för er skull!!!
Och välkommen över till gravidtråden när du känner dig redo DubbelA: Usch va trist att tanten dök upp och även med magsjukan. Kram!
villnu: Åh va kul! Grattis!!!
Jezza: Fint skrivet
Smiley: Stort LYCKA TILL imorgon!!
Jojjo: blir så ledsen av att höra om ert missfall. Styrkekramar till dig och din man!