Vi över 30 som längtar efter första barnet
Millan: Håller tummarna för att det väldigt snart blir tredje gången gillt för er!
Millan: Håller tummarna för att det väldigt snart blir tredje gången gillt för er!
Och jag har en skobokscykel (om man borträknar alla spottingsproblem) som ligger på 27-28 dagar. Efter p-ringstopp varierade det mellan 24-31 dagar under några månader, för att nu ha stabiliserat sig ordentligt.
Råttentottan: Det gjorde du rätt i
Då är vi två som hoppas plusstatistiken smittar av sig! Men jag har ju i a f börjat tro på min kropp o fått tillbaka lite bra humör och känsla för att det här ska gå så småningom, så hoppas att det gör sitt till också
Samtidigt som jag mer är inställd på att det inte tar sig och blir väldigt glad om det tar sig... I början kändes varje månad nog jobbigare då jag från början trodde det skulle ta sig så fort.. och så min knäppa strulande kropp på det så blev det en jobbig höst. Nu känns allt ljusare. Har nog börjat tänka mer realistiskt på varje försök...
Ha en go helg allesammans, förresten 
Här har precis målats tak i ett gästrum... Kekke är ute på middag och jag tänkte lyxa till det med att skala ett gäng räkor, göra en go räkmacka, skära upp morötter och doppa i en kräftskärtsaioli och till det faktiskt ta ett glas vin... 4 dagar efter Äl till trots!
Ett stort stort GRATTIS till Lavendia! Underbart! 
Vilken mysig kväll jag o kekke har haft
Vi blev med två små flickor ikväll, 5 och 2 år gamla som nu ligger sött och sover i ett tält som är uppställt i allrummet
Min tokstolle till man är full av roliga idéer för barn! Tälta inomhus... det går visst det också!
Inte dumt!
Åh... jag berättade ju att vi hade två små flickor (2,5 och 5,5 år) hos oss över natten.. Det va sååå härligt och vi är mer sugna än någonsin! Tänk när de smög in i vårt sovrum i morse och väckte oss och kravlade upp i sängen o ville kolla på film med oss i sovrummet.. Supermysigt! Vi båda tänkte tydligen på hur mysigt det vore om det blir verklighet att vi fick egna barn nån dag.. 
Efter det har jag o Kekke haft en suverän dag i Kungsberget och åkt skidor
.. och vet ni? Jag är på 6 dagen efter ÄL och än så länge inga spottings! Utan mest bara ganska rejält med vanliga krämvita flytningar! Hoppas denna cykel blir minst lika bra som förra och ännu hellre en helt suverän månad som slutar med två streck på en sticka!
Millan: Trist med så okänslig pappa. man kan ju bli ledsen för mindre... men skönt att du har andra runtomkring dig som väger upp i a f!
Jag erfar än så länge en väldigt udda lutealfas för min del. Udda i den bemärkelsen att det varken bränner, hugger, molar, ilar eller så. Eller jo, liiite liiiite har jag känt av några hugg etc, men inte på långa vägar som det brukar va! Nästan så jag börjar fundera på vad som är fel!! Känns ju lovande i a f. Får se... förra månaden började spottarna 8 dagar efter ÄL (definitivt med hästlängder bästa månaden hittills) och det skulle i s f motsvara idag om det blir samma som då. Vi får väl se hur det blir! Än så länge känns det väldans bra i a f 
Saftobulle: Neeeej! Vilken skit-otur! Stor KRAM till dig och din man!