Marsflickan80 skrev 2011-04-05 21:58:47 följande:
Ojdå! Njae, jag är helt grön, hahaha. Har lovat mig själv (om min man) att vi inte skall bli helt galna och sexa så snart ägglossningen kommer utan fortsätta så som vi gör nu. Yeah, right! Har redan beställt 3 ÄL test och skrivit in på FL så att jag får sms varje gång det händer. Usch, vill inte bli en galning!!!

samtidigt så längtar jag så redan och man får ju bara några chanser i månaden och de vill man ju inte sumpa!
Ööööh, spolning.... Vad är det? Kanske nåt för mig det med? ;)
Ang. tråden så har jag märkt redan att det är väldigt goa tjejer här

jag kände mig välkommen direkt. Härligt!
Hihihi.. så där sa jag också de tre första månaderna.. sen började jag köra stenhårt på ÄL-test.. efter 5-6 månader började jag tempa och tja.. en fullständig galning blev jag ... haha

Men.. det har i a f slutat med ett positivt gravtest i torsdags

Fast hade egentligen BIM idag... och den har jag klarat mig igenom!
Spolning av äggledarna verkar de vägra att göra innan man har försökt i ett år och startar en fertilitetsutredning, så du får nog vänta lite på det

Men det verkar hjälpa många på traven! Jag gjorde i o f sig inte en regelrätt spolning för att se hur äggledarna funkade, utan för att se om jag hade några polyper i livmodern, men det funkade tydlige likadant för de kära äggledarna, till min stora lycka! OOOOOM det nu var det som gjorde det!