Vi över 30 som längtar efter första barnet
Simtim; Helt underbart!!! Stort Grattis!! Visst är det en underbar och väldigt overklig känsla!!! 
Simtim; Helt underbart!!! Stort Grattis!! Visst är det en underbar och väldigt overklig känsla!!! 
Nicu: varmt välkommen hit
Essa: jag är fascinerad över att du fortfarande inte testat
Det hade jag aldrig klarat! Hehe.. jag testade ju BIM-5 tom, så här väntades inge BIM+10 heller!
Jag känner mycket väl igen beskrivningen av känslan i magen. Både från tidigare månader och från denna då jag ju faktiskt blev gravid. Och nu har jag den där känslan till och från hela tiden!
Lycka till!!!!
Välkommen Kiyona!
Jezza: Härligt med en så kunnig och omtänksam läkare!
Simtim: Helt rätt att skriva in dig i gravidlistan
Vi gjorde precis likadant och härligt att se att listan fylls på!! Hoppas på att Essa väldigt väldigt snart följer på, för det låter onekligen spännande med mensfritt än så länge! Gå in i 30+ gravidtråden också, vet ja! Även det en härlig tråd ![]()
Maria: Åh, ha en helt underbar resa!!! Västindien låter riktigt nice!!
Kia: Kan tänka mig att det är blandade känslor inför allt som händer nu, men gu va bra att ni ändå fått reda på hur det är och kan få hjälp via IVF för att försöka få en liten juvel. Håller tummarna att det går vägen!!
Essa: Åh så spännande! Hoppas på ett fint plus imorgon bitti!! Kan ju berätta att inte heller jag fick nåt superstarkt test på ÄL-stickorna (inte ens lika starkt som kontrollstrecket) men uppenbarligen hade jag ju ÄL för gravid blev jag i a f!
Essa: Man behöver inte känna någonting alls, som jag förstått det
Tycker fortfarande att det låter lovande och tror på dig!!!
Jezza: Det där illamåendet låter också spännande!!
Passar på att sprida lite gravidbaciller här i tråden......
Ansi: Åhh så underbart! Stort GRATTIS!!! 10 försöket verkar va nåt det.. hih
(det blev ju tionde även för oss...)
Essa: Är helt hänförd av att du lyckas hålla dig från att testa
Är ju så nyfiken!!
Helt rätt Ansi att lägga in dig i listan på en gång
. Vilken julklapp det blir!!!