Vi över 30 som längtar efter första barnet
Nu lär jag testa varje morgon till min test är slut... typ 7 dagar för att se att plusset består.
Essa: Va tråkigt! Bättre lycka nästa månad och tempning är ju super för att veta hur det står till med ägglossning! Ett tips är att tempa vaginalt istället för oralt ![]()
Kram på dig!
Essa: Det var därifrån jag också beställde min
Tycker den funkar super. Jag beställde den "enkla" eller vad man ska kalla det, alltså inte den runda, men de är nog lika bra båda två!
För mig går det bra, vad jag vet
Enligt all fakta jag hittat så borde Prickens lilla hjärta komma igång idag om saker funkar som de ska. Jag mår fint, men börjar få en bakiskänsla på morgnarna och att det vattnas konstigt i munnen lite nu och då, men inget direkt illamående. Däremot tokigt ömma bröst som liksom snart har växt ur mina F-kupor. Jisses... vet inte var detta ska sluta??? Kekke gillar utseendet på mina "nya" tuttar då de typ ser ut som ett par siliconbröst, men ta på dem, det får han INTE, får då skriker jag rakt ut
På måndag är det första besöket hos bm. Antar att det handlar om att kartlägga sjukdomar i släkten, kostråd etc... blir spännande!
Nu är jag väldigt hoppfull och det är skönt!
Pingla: Usch vilken dag. Inte ska du ha dåligt samvete för klassen heller. Det gick ingen nöd på dem på det snabba apoteksbesöket!
Försök se det som att det är bra att de kollar upp dina värden igen, så att du kan få rätt dosering på medicinen och så fort som möjligt få ner värdena på en bra nivå. Jag tror på dig. Det här kommer bli bra! Men jag förstår att det känns piss.
Va härligt att ni ska "down under". Själv har jag bott i Australien, Melbourne, 6 månader och formligen ÄLSKAR det! Reste runt sista månaden och suck,... jag skulle vilja bo där.. om det inte vore så nedrans långt borta!
Försök ha skoj och koppla bort allt vad bebisverkstad och träffa ÄL heter! Bara njut!
Stor KRAM på dig!
Millan: Synd att din kompis blev lite stött, men jag förstår helt vad du menar att det det är lättare att va helt öppen o ärlig här på forumet. Det är ju liksom en mötesplats för alla likasinnade i de trådar man hänger i och alla är lika intresserade av att skriva av sig, älta och stötta varandra.
Jag tycker inte heller att det är det minsta konstigt att du är nedstämd efter det ni varit med om. Usch, jag skulle nog va helt nedbruten. Tycker du verkar stark! och tror definitivt att det blir en "tredje gången gillt" för er! det bara måste va så!
Nu ska jag tillbaka ner till båtklubben.. har städdag ute i finvädret
Kram på er tjejer!!!
Åhh, jag kollar också på programmet, men jobbar kväll ikväll, så får bli på tv4 play sen... inte lika bra så då ljudet brukar va lite fördröjt, men det duger
Känns som en bra förberedelse för hur det kan va när man väl hamnar där!