Vi över 30 som längtar efter första barnet
DubbelAA: Blä för mens...
Jojjo. Grattis till mens... eller?
DubbelAA: Blä för mens...
Jojjo. Grattis till mens... eller?
Hade det inte varit för ålderspaniken över barnalstrandet hade det inte känts så illa. Ytterligare ett år utan att vara gravid och chanserna blir ju inte bättre. Denna månaden har vi inte ens försökt, orkade inte helt enkelt. Förmodligen en reaktion av att det gått över ett år sedan vi började försöka, ett år sedan första missfallet och att vi nu vet att mitt TSH-värde inte är vad det ska. Hoppas att Levaxinet verkar snabbt och att lusten att försöka snart kommer tillbaka. Fast just nu känns det rätt skönt, att vara mellan ÄL och BIM utan att behöva känna efter symptom eller att hoppas, att bara kunna slappna av och vara. Lavinia: Hjärtligt välkommen hit! Håller med de andra tjejerna, oj - vad du har fått kämpa! Vi är ett gött gäng här, som vi säger i Stockholm ;) kul att du hittat hit. Vi är många som kämpar här och peppar varandra... Har själv haft tre missfall på ett år och är nu gravid för fjärde gången (v. 11) och hoppas och hoppas och bävar...
EGO: Vi fick läsårsdata för nästa läsår idag... läskigt. Såg att eleverna börjar den 22: a augusti och BF är beräknat till den 25:e... skulle ju vara kul att hinna se klassen innan BF... (om allt går bra)
och ska nu långtidsodlas. Förhoppningsvis får jag tillbaka ett guldägg på lördag.
Jojjo: Det är rätta takter! Lite sex är ju inte så illa och mycket sex är definitivt inte dåligt ;)
(fast jag VET att man blir less på det rätt ofta när man har produktionssex...)