Vi över 30 som längtar efter första barnet
DubbelAA - va skönt att ni får gå vidare med IVF!
Jojjo - Beklagar verkligen! Förstår att det är skitjobbigt och tror ni gör rätt som tar en liten paus just nu. Ta vara på det som är och NJUT! det andra kanske kommer tids nog ändå. Kram!
Kattflickan - Ajaj! Mindre trevligt :S. Men trevligt med lite trädgårdsfix, längtar efter att komma igång så smått jag också (har ingen trädgård dock, bara uteplats), men hinner inte just nu så får nog vänta två veckor till, skulle behöva fröså lite.
Pingla - Jisses vad med äggblåsor! Grattis till det och hoppas på positivt utfall!
L Maria - skönt att ni fick komma igång med utredning så snart ändå!
EGO - BIM idag... Har haft liite liite färgade flytningar då och då senaste veckan, men väldigt sparsamt. Har och har haft antydan till mensvärk. Smått illamående emellanåt. Inget plus, ingen mens. Suck! Tycker inte om när den är sen... om den ändå tänkt komma kan den väl komma när den ska?! Hade hoppats kunna boka tid idag för spolning nästa vecka, men så blev det ju inte. Kommer säkert inatt eller imorgon.. men jag mår dåligt av detta mellanting, antingen kunde den kommit igår eller imorse som väntat, eller inte alls! Men sån tur har man väl inte :S.
Sen sov jag nästan hela gårdagen o nu känns det iaf som att febern är borta. Nu är jag lite rastlös o har ont i kroppen för att jag legat för mycket i sängen
HAr dessutom slut på nässpray så jag kan inte andas när jag ligger ner så därför är jag uppe klockan 7 en lördagmorgon. Hoppas nu att förkylningen släpper för på fredag drar vi till THAILAND!!!