4 missfall.. Finns det hopp?
. Var 8+5 -> 8+6 idag enligt min gyn vilket stämmer exakt med mina egna beräkningar.
. Var 8+5 -> 8+6 idag enligt min gyn vilket stämmer exakt med mina egna beräkningar.
. Var 8+5 -> 8+6 idag enligt min gyn vilket stämmer exakt med mina egna beräkningar.Här ligger jag i en sjukhus säng på östra å väntar å väntar på att få komma in på operation! Nu ska cellförändringarna förhoppningsvis bort!! Skulle hellre vilja vara hemma med min sambo så här på Alla hjärtans dag men istället så ligger jag här å väntar :(
De gick bra i tisdags så nu hoppas jag att cellförändringarna är borta och att dom inte kommer tillbax! ett problem löst. Jag har idag börjat blöda lite men de ska visst vara normalt!
Tyvärr stämmer ju inte listan ovan längre 2 mf till ska de vara för min del totalt 7 st så himla tragiskt men de e bara att kämpa vidare, antingen blir de fler eller så går de vägen nästa gång, hoppas ju givetvis på de sista ja skrev :) 
Ha en fortsatt trevlig fredags kväll! Skål på er :)   
Är det någon här som opererat bort cellförändringar? Jag gjorde det i tisdags och sen i torsdags har jag blött ganska mycket! Vet inte om det ska vara så!
Skulle så gärna vilja följa med er in i de nya tråden :( blir allt lite ledsen över att inte jag kan lyckas! men jag är givetvis glad för er skull men nu känns de som om vi inte är så många kvar här som inte är gravida eller fått barn!
Oj vi va visst ett gäng som fortfarande var kvar här och är barnlösa! man känner sig lite ensam men vi e ju så många kvar här å vi måste kämpa på och peppa varandra