• Najje79

4 missfall.. Finns det hopp?

Marieh: Sådana känslor är starka och jkätteviktiga att bearbeta, för mig hjälper det också att skriva av mig.

Fick svar från utredningen idag, de hittar inga fel på mig eller maken så nu blir det nya tag! Det känns bra, hoppas på FET om två veckor, zonterapin igång imorgon, kommit igång med träningen... jag har mycket hopp inför kommande IVF-försök!

• Najje79

var på zonterapi idag! Det är precis detta jag behöver!! jag har äntligen hittat rätt, nu ska här rensas ut med det gamla och in med det nya (en bebis alltså ;))

• Najje79

marieh: Gå på magkänslan, om det känns okej att släppa örterna så släpp alla "tänk om"-tankar. Risken är att det kanske blir ännu fler kurer och ännu mer pengar.

Jag fick zonterapi på fötterna och jäklar vad jag skrek till ibland, men det kommer bara bli bättre. jag ska göra två omgångar till innan FET och sedan ska jag få akupunkturkulor i öronen under ruvningsperiden. Håller tumamrna för att det kommer att hjälpa!

• Najje79

marieh: jag gör FET om drygt två veckor. Så då får ni hålla tummarna för mig!

Visst är det skönt att få skriva av sig alla funderingar och faktiskt få svar!!

• Najje79
    Rae skrev 2011-05-14 00:36:55 följande:
    Jag hoppar in och lägger mig i lite...tänk på alla ni som får zonterapi att om man vill bli gravid så ska man inte massera med zonterapi mellan ÄL och BIM för det är ju en utrensningsprocess som sätts igång. Däremot kan man ju köra en eller två fulla månader just för att se till att rensa ut slaggprodukter, öka cirkulationen i livmodern och se till att rätt hormoner aktiveras. 
    Tack för omtanken! Precis så sa min zonterapeut också så om mitt frysförsök inte funkar så kommer jag nog satsa på en intensiv månad av zonterapi innan nästa bebisförsök.
  • Najje79

Ninnin82: Åh vad härligt att höra! Du behövde verkligen att få ett lyft! Blir jätteglad för din skull!!! Kram Vännen!

• Najje79
    Pauly skrev 2011-05-23 19:36:18 följande:
    Är inne i fjärde missfallet, känns otroligt tungt
    Gråter Usch och fy!!! Lider med dig! Det finns egentligen inga bra ord till någon som ätt mitt i det... förutom att det blir bättre även om det inte känns så just nu! Styrkekramar!
  • Najje79

Pauly: Det tar något fruktansvärt på psyket!! Det är nog bland det värsta man kan gå igenom. Hur lång tid har ni försökt att bli gravida? hur långt hade denna grav gått? Hoppas du och din man kan stötta varandra i detta.
    jag och min man har gått igenom tre missfall på 1,5 år och vi har haft mycket stöttning av varandra.

Välkommen hit till denna tråden, skriv av dig så mycket du vill, det är otroligt starka och kunniga tjejer som skriver här! Kram!

• Najje79

Men fy vilka upplevelser du har gått igenom! Rynkar på näsan Går du och pratar med någon om dina upplevelser, annars kanske det vore en bra idé??

Kommer du att få någon utredning på varför det blir MF? jag har precis genomgått en sådan (man får det efter tre MF och de hittade inga fel på oss).

• Najje79

Pauly: Jag hoppas att jag slipper fler MF nu, de hittade ju inga fel så det borde ju kunna gå hela vägen någon gång. Jag genomgår IVF så nästa vecka ska jag få tillbaka ett litet embryo ifrån frysen, hoppas så på det!

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?