4 missfall.. Finns det hopp?
Jaaaa, här kommer det glädjande
besked!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu MÅSTE det hålla hela vägen!!!
TJOHO!!!
Jaaaa, här kommer det glädjande
besked!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu MÅSTE det hålla hela vägen!!!
TJOHO!!!
Tack snälla ni! Jag ringde till maken på en gång och han är överlycklig!
Jag har en liten fråga: Kan man självmedicinera sig med barnalbyl när man redan är gravid eller är det jättedumt att exprimentera? Min MF-läkare tyckte ju inte att det var nödvändigt med trombyl eller dylikt så jag blir lite kluven, tänk om jag förstör grav men tänk om det skulle hjälpa...
Jo, jag kan ju ringa BM här på MVC, jag ska även höra med läkaren på IVF-kliniken en gång till. Men säger de nej så tror jag inte jag vågar exprimentera...
Fru H H: Men neej!!! Vilken vecka var du i? Orättvist och överjävligt är detta!!! Massa styrkekramar!
Fru H H: Vet precis vad du menar! Jag försöker att inte vara för negativ, men samtidigt vill jag inte vara för positiv heller, jag har lång väg att gå ( är i v6) och det är den här veckan som jag brukar få MF.
Kramar i massor!
timoa: Jag har VUL dagen innan jag går in i v 8, lite tidigt, men då kan jag få se att allt är ok. Hur går det till sedan om man vill ha VUL? Jag menar, jag kommer aldrig klara av att gå mellan v 8 till RUL utan att se att allt är ok! kan man ringa gynmottagningen eller någonstans privat?
Hur mår du??
77smulan: Jag tycker absolut att du ska åka in och göra en undersökning. Jag har aldrig tagit tabletterna bara gjort en skrapning en gång, men efter skrapningen fick jag jätteont i magen (tre dagar efter) och fick lite feber och då bad de mig komma in akut, jag fick gå före alla som satt och väntade. Så det är nog bättre att du åker in och kollar tycker jag! Kram och lycka till!
Vilaa: Nej, fy vad jobbigt att slitas mellan hopp och förtvivlan! Usch, styrkekramar i massor! Vi finns här!