timoa skrev 2011-06-07 19:23:12 följande:
jag hade absolut inga symptom varken denna eller de övriga ggr (1a var minus, de resterande 5 blev plus)
eller, det enda jag kan riktigt ta på att jag hade var molvärk/mensvärk ca 5dgr innan jag plussade, så trodde det var kört iallafall de första ggr det var så, sen lärde jag mig att det kunde även betyda positivt.
en till sak-en liten egen teori iochförsig.... kanske inte stämmer....men de ggr jag varit gravid har jag känt på kiss-lukten att det luktat som när man ätit kalaspuffar (om du nu gjort det & sen reflekterat över att det luktat på ett spec. sätt...)
det dröjde till v12-13 innan jag kände symptom med sonen, denna grav kände jag nog runt v8 kanske men då endast trötthet.
hur mår du nu? är det officiell TD på torsdag eller "din" TD?
håller alla tummar & tår för dig!!
Tack för svar!!
Vet precis hur det kisset luktar (!!), luktade så de första två gångerna jag plussade, men inte den tredje gången. och det luktar inte så nu. jag har lite, lite ömma bröst, mol/menvärk (sedan RD5 ungefär), humör som... (stackars maken), inte jättetrött. Jag har också oftast en känsla och den har alltid stämt, har vetat när det blev plus och förra gången visste jag ganska snabbt att det inte hade funkat. Men den här gången har jag ingen känsla... var jättepositiv i början, men nu är det upp och ner hela tiden.
torsdag är no egentligen mer min TD, riktig TD borde vara på lördag 14 dagar efter återförandet, men då borde det väl visa rätt redan på torsdag??