Inlägg från: Kärt barn har många namn |Visa alla inlägg
  • Kärt barn har många namn

4 missfall.. Finns det hopp?

Har ni fått ÄL direkt efter MA? Är på dag 21, inget utslag mer än en höjning som var vid dag 16, men det var bara halvstarkt alltså inte lika kontrollstrecket. Tokmycket ÄL slem i de dagarna. Men inget ÄL ont alls.... Suck!

Ninni82
    Håller tummarna och hoppas på glädjande besked!

Ego: Idag fick jag utslag på ÄL test, dag 22. Så peaken är nog imorgon o på fredag...

Åh vad ledsen jag blir Ninni! Har läkaren ringt än? Ställ frågorna om fragminet etc då. OCH vad man kan göra mera.
    Sedan att gå o prata med någon är guldvärt, jag gick hjälp via jobbet faktiskt. Skrämmande att outa sig för chefen, men så skönt efteråt.

Var bor du?
    Stor varm kram!

Together: Bra att skrapningen gick bra.

Ninni: Ringde läkaren idag? Gaah! Jag hade blivit oxtokig om jag varit dig!

Ego: Var hos en "magi-dam". i förrgår. Hon har hjälpt måååånga med barnlöshet o missfall, den "värsta" hade haft 12-14 missfall och nu två barn . In ger hopp!

Mitt hormonella var bra, fick betyget 8 av 9 . Men fick domen att jag var nedgången på andra håll i kroppen. Zink, kisel o D-vitamin brist tex. Så nu har här köpts vitaminer. Hon satte alla mina känsliga punkter som även akupunktörskan sagt. Sedan så hade jag STOR brist på GLA. Så nu ska jag köpa det, men då finns det inte längre utan hänvisas till efamol. Någon som ätit det här? Kan man börja när som och äta hela cykeln?

Ninni: Åh vad arg, ledsen o besviken jag blir!
    Om du inte kommer fram per telefon imorgon så åk till dem o kräv hjälp! Därmed basta! Kram!

Äter många albyl här?

Marieh: härligt!

Najje: helt underbart! Grattis!!

Nikki: Blää för mensen! Styrkepepp!

Ninni: Tyvärr inte! Stor kram till dig! Kan du be att få tala med din läkares chef eller annan med hopp om att de kan ha mer kunskap om detta? Har du kontaktat han Lennart i Borås? Kan det vara något?

Ego: bim på tisdag. Men det blev nog inget o det känns helt ok så har man fått en mens innan verkstaden börjar ordentligt igen.
    Ni som äter Trombyl tar nu flesta det från ÄL eller hela tiden?
    Prog kräm, var smörjer man det? Lika bra som vagiatorer? Från ÄL?
    Ska till gyn den 17:e o gubben o jag lägger upp planen, så tänkte stämma av med er.
    Vad mer kan man be om?

Pepp pepp på er alla! (även mig själv som har en depp helg, fick på fre em veta om en till gravid i min närhet....och det sänkte mig direkt. Suck!)

Vet en tjej här på fl som skrev om crinone. Sök så tror jag du får upp några trådar.

Jag väntar på min tid den 17:e går se vad de säger.... Äter inget alls just nu, men ska nog ta albyl från ÄL på eget bevåg om jag inte får Trombyl.....

Jättebra viktnedgång! Toppen!

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?