Inlägg från: Kärt barn har många namn |Visa alla inlägg
  • Kärt barn har många namn

4 missfall.. Finns det hopp?

På missfallsutredning i västerås tar de vara blodprov ca 12 rör på mig o två av mannen. Inget annat.... :-/

Vet inte helt, jag fick mindre mens än vanligt ca 4 o. En halv vecka efter skrapningen. Men allt är ju så olika o lika ok för det. Ring o rådgör tycker jag. Eftersom du har ont också. Hoppas det blir bra! Kram

Grattis alla som plussat!

Minnah, välkommen hit iaf även om jag helst hoppats att inga fler behövde gå igenom fetta.

Jag är också här o kämpar fortfarande. Försökt sedan nov, -10. Har totalt fem missfall . Två innan dottern o nu tre därefter. Hon är verkligen ett mirakel med tanke på diagnosen jag nyss fick. Akupunktur is da shit!

Är nu inne på försök fyra efter det senaste. Usch vad detta sliter på en själv o ens relation. Men skam den som ger sig.....

Har iaf nyss/äntligen blivit utredd o har en autoimmunologisk sjukdom. Så vid nästa minsta antydan till plus är det upp till sjukan för att få Fragmin som gäller.

Depp inlägg, sorry: men det känns f-n som om alla både i verkligheten o här på FL blir gravida o får behålla sina smågryn. Det blir ju aldrig ens tur. Blää, är nere o deppig.

Vilaa: säg inte så där . Jag ska också få Fragmin den dagen jag plusar. Hoppas du blir mer van snart, ta det i små steg!

Visst är man knäpp, har BIM på lördag/ söndag. Bara därför måste jag testa på fredag så jag kan få Fragmin i tid...

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?