Inlägg från: Kärt barn har många namn |Visa alla inlägg
  • Kärt barn har många namn

4 missfall.. Finns det hopp?

Idag kom remissen ! Men jösses vad blodprov som skall tas.
    Någon som känner igen detta:
    P-protein -C och -S
    B-Faktor V
    B-Protrombin
    P-Lupusantikoagulans
    TSH
    P-Antitrombin
    S-Homocystein
    Karyo typ
    Kardiolipin ak

Det enda jag tror mig veta är att TSH är sköldkörteln. Såå typiskt att jag idag blev förkyld o väntar på BIM så jag knaprar ju albyl.... Suck.
    Vad tror ni? Vänta tills man är frisk o BIM varit?

Hej SamhainSally!
    Kände så igen mig i det du skrev. Jag undviker också kompisar som är gravida och det enda jag ser är gravida o deras lycka. Lyckan som vi skulle ha nu! Jag skäms också för hur jag känner, men vad ska man göra? Trodde tiden skulle läka o visst ibland känns det som vanligt men nu i helgen har jag haft en rejäl dipp igen. Varför får alla andra bli gravida o behålla sina barn, men inte vi? Tjuvtestade nyss o det var neg ....
    Nej, usch vad knäckande o tärande denna verkstad är. Peppkram på oss båda!

Marieh: tänker på dig! Kram!

Tog ett grav test igår på mensdag 4. (Haft ömma bröst, illamående o ont i fogar.) och det visar positivt!?? Tog ett till nyss, också positivt! Men suck, ska man skriva in sitt femte MF/MA nu då? Blä! Får ringa o be om ett vul iaf. Suck, vad jag önskar att jag inte tagit testet igår kväll. Hur vore det om man tänkte efter innan .

Tack men har blödit massor, dvs lite mer än normal mens. Dock inga klumpar eller ont. Tors, fre o mindre igår. Så har inga hopp. Tänkte mest få koll om ca två veckor att inget är kvar. Suck o fy!

Togheter: Ser också ett streck. Hoppas det blir starkare!

Stumpan: Då kan du o jag göra sällis då. Usch för detta! Imrogon skall jag ringa kk. 

Här fick jag femte missfallet konstaterat igår på gynakuten. Känns ändå helt ok, då det inte var utomkveds vilket jag befarade. Av två onda ting, blev det de minst onda vilket jag är väldigt tacksam för.
    Liten chans att det var någon kvar därinne på rätt ställe. Slemhinnan var dock 1 cm. Någon som har erfarenhet av slemhinne mått?

Beklagar Mia! Men bra att du får hjälp nu!

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?