Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Barbamamma: jaså du har huset fullt av sjuka
usch vad tråkigt! Fy för magsjuka!! Jo , jag tror nog att det är vattenkoppor, men hon får små små plitor liksom, inte stora blaffor. Men det är många fler än igår o den första vi såg är mer som jag minns att vattenkoppor såg ut på dom andra barnen, hemma är vi ju i alla fall så vi får se hur det utvecklar sig. Idag går vi nog ändå ut i trädgården en sväng, förr pigg är hon ju så lite frisk luft kan ju inte skada
Läst att det är flera av er som har små "kisslisor"
, minns att stora dottern var sängvätare länge, tog låååång tid innan hon var helt torr. Var på tal flera gånger med medicinering (tror till o med vi fick det utskrivet men jag hämtade aldrig ut den...) Men till slut så funkade det bara. Men nog sjutton var hon i skolålder innan hon var helt torr, om jag inte minns alldeles galet!! Så, håll ut!!! Det löser sig, även om det tar tid ibland!!

Till slut gick det ju över ändå, men många kisslakan i tvättmaskinen blev det....
Jag är här men har fullt upp, som vanligt....Igår fyllde ju Ida 2år så vi har kalasat lite i lördags, söndags o igår...
att han inte har sagt nått om bilen! Fy vad jobbigt! Hur gick det med tvättmaskinen då, hoppas det löste sig! Såna prylar bara måste funka ju!!! Beträffande det där med städningen så är mitt råd precis som övrigas, att du får försöka koppla bort vad andra tycker helt enkelt! Lättare sagt än gjort , jag vet! Som du säger, dom minns inte själva hur det är o ha småbarn....
Nu har jag börjat ställa ultimatum till hans pappa (är bonusen det gäller) att åtminstone en platsansökan ska in varje vecka , annars får han försöka försörja sig själv i eget boende!! Nu är jag nämligen förbaskad!! Ungjäkeln (
Funkar det o äta allergimedicin mot kvalsterallergi?