*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
oj! Men plussa du redan dag 7? Min kurva ser katastrofal ut :( men det är bara att vänta o se hur det ser ut i morgon...
Grattis Sassahed! Symptom?
äl+10 idag och www.fertilityfriend.com/home/151d7f har den mest annorlunda kurva. påminner ju om förra kurvan då jag blev gravid. så vi får se, känner inga symptom, det gjorde jag ju på äl10 då. hoppas clearblue testerna kommer idag på posten.
jo, jag har testat minus :) HCG föll ju jättesnabbt på mig som tur är, tog ju blodprov på sjukhuset. Däremot blev ju första äl nu försenat åtm 1 vecka, så visst märktes det på kroppen att nått hänt.
Herregud. Mått så GALET illa hela dagen, precis som i augusti så nu känner jag mig helt säker på att jag är gravid... URK!!!
även jag fick neg på gravtestet idag :( Men TOKPOSITIVT på mitt äl-test, precis som förra gången?! Molvärk som känns som mensvärk..
nej, vet 100% att äl var förra lördagen men men, som sagt ett positivt äl nu kan betyda både graviditet eller mens, är bara att vänta. har ordentlig mensvärk dock idag så ja... suck!
ja, i natt störtdök tempen, igen, och gravtestet kan jag inte säga vad visar. Jag ser ett streck, men det är med hökögon (a la Bjornis :) ) så det kan jag nästan räkna som spökstreck tror jag. BIM på lördag så testar då då om inte mensen kommer. Kan ev tänka mig att de 2 höga temperaturerna igår o förrgår beror på feberstegring, inget annat. Tycker att ett gravtest på äl+12 borde visa betydligt mera. Och som sagt, det superpositiva ältestet (alltså strecket mycket starkare än kontrollstrecket) kan ju tydligen lika väl betyda mens. Men ok, på lördag vet jag väl definitivt.
Fattar inte, min kropp! Varför får jag inte mens efter missfallet??? HELT säker på att jag hade äl på lördagen för 2 veckor sedan, hade mängder av äl-flytningar dagarna innan och jätte äl-värk några timmar på lördagen och sedan steg ju tempen efter det. Nu är jag på dag 15 då och fortfarande ingen mens?? VARFÖR?? Slutade med extra progesteronet dag 13. Helt 100 på att jag inte är gravid, toknegativa test.
capiche: tabletter av läkaren, men de har inte hindrat min mens alls tidigare.