Inlägg från: Capiche |Visa alla inlägg
  • Capiche

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

telgebo skrev 2012-08-01 21:36:36 följande:
    Förstår, hi hi say no more

Lycka till nu och förför mannen hårt

Hoppas vi hörs imorgon, ska bli spännande att se din kurva imorgon tycker jag, håller mina tummar för dig.
    Tack va söt du är :) 
  • Capiche
    Saga09 skrev 2012-08-02 07:22:50 följande:
    Bjornis: tack så mycket. Tittade på din kurva och din temp verkade dippa lika mkt som min gjorde nu... får bara hoppas den går upp igen imorgon då.. Har BIM söndag eller möjligtvis måndag och min temp börjar gå ner 2 dagar före kring äl+10-11 nånting
    Det kan vara bra med en dimp också så behöver inte vara något dåligt alls :D
    En plant dimp kanske? ;)
  • Capiche
    reload79 skrev 2012-08-02 09:10:23 följande:
    God morgon på er nu sitter jag här och fyller allt från januari i framåt i ff appen sex äl och mens en riktigt bra app!
    Visst är den ;)
    Saga09 skrev 2012-08-02 09:19:31 följande:
    Åh så irriterande - har kort på tester jag tog nyss och så kan jag inte lägga upp dem.... Jag ser faktiskt något så nu blir jag helt klart lite hoppfull igen...
    Åååå få se :D
  • Capiche

Hade starkt äl testet igår , mer än någonsin jag haft men ändå inte fullt positivt. 
    (Däremot missade jag att ta äl test 31/7 på em kväll utan tog bara 10 på morgonen och då visade det bara lite stegring)

Jag hade alla symptom i världen på att ÄL kändes ordentligt igår, brände så mycket i går kväll i ena sidan av ljumsken så jag är nästan säker på att äl var då.

För idag steg tempen så ägget kanske släppte igår?

• Capiche
    Saga09 skrev 2012-08-02 09:23:39 följande:
    Capiche: kan inte ladda upp - datorn spökar så jag sitter på Ipaden och det funkar ju inte....:(
    Ok, hoppas du kan ladda upp sen :D
  • Capiche
    telgebo skrev 2012-08-02 12:32:26 följande:
    Dag 23 nu och fortfarande inget som tyder på att ÄL är på gång eller skett, sååå segt detta är.

Saga: Håller med dom övriga att det mycket väl kan vara en impl dipp. Kolla min kurva från 16 januari 2011, jag hade också en dipp efter ÄL och blev ju gravid.

Capiche: Vad visade ÄL testet idag?
    Jag har inte kunnat äl testa idag men känner inget alls i äggstockarna knappt i dag mer än lite öm så jag tror min högsta stegring hade visat sig den 31/7 på kvällen om jag hade testat då men det gorde jag aldrig.
    Så igår kanske var dagen ägget släppte eller i natt för jag hade såååå ont i går kväll så det brände ut i ljumsken.
    Det har aldrig visat mer stegring på mina tester än som det såg ut igår.
    Inte ens när jag försökte med 2:a barnet och uppenbart så hade jag ju äl då.
    Så får hoppas på att nått ägg släppte igår annars får vi allt försöka nästa månad.

Men ska ta ett äl test då jag slutar jobbet lite senare.
    Tror dock som sagt det är helt neg äl test.
  • Capiche
    Saga09 skrev 2012-08-02 15:11:17 följande:

Ok här kommer bilderna... det syns inte jättebra alls och syns mer i verkligheten om man säger så.... men är ju bara på ÄL+8 så jag hoppas hoppas att det kanske har tagit sig....
    Håller tummarna saga. Tycker mig se nått *hoppas*
  • Capiche
    telgebo skrev 2012-08-02 15:16:43 följande:
    Jag tror du får starkare ÄL test idag hi hi. När slutar du jobbet?
    Klockan 16. :) Så ska hem strax.!
  • Capiche

Jag tror jag inte får starkare än såhär, jag har aldrig haft starkare än så någonsin. 
    Lite tjurig just nu bara. 
    Gubben blev tjurig i går kväll så det blev inge mys. 
    Tyckte vi kunde vänta tills idag och nu är jag hemma och nu vill jag mysa men nääää då vilh han vänta tills i kväll. 
    Åhh! 
  • Capiche

Om ägget släpper blir det negativt direkt då eller nån dag efter eller hur funkar det där? 
    Iom jag var så säker på att det kändes som om ägget släppte i natt.  

~ Tredje försöket ~ www.capiche.blogg.se ~
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*