Älva1973 skrev 2012-11-27 10:04:21 följande:
Hej på er. Det går väl inte så bra. Testat minus på både söndagen ÄL+10 och i morse ÄL+12. Tror faktiskt att städaren skurade golvet på toaletterna före cafeet på T-centralen. Falskt alarm.
Känner inget och vet att det blir att ta nya tag igen för mensen kommer till helgen, jag är så säker på det.
Hade en tung dag igår :(
Men va tråkigt och höra.! Skönt du fått börja med utredningen nu iaf så ni får bukt på om det är något som kan hjälpa er snabbare att bli gravida. Forsätter och hålla tummarna iaf för så länge tant röd inte är på besök så finns det chans! :)))
Jag är en i ordentlig depp period...orkar inte sitta vid datorn längre ens.
Saknar att vara gravid ....snart är ÄL på besök igen och jag har inte tempat nått alls denna cykel..orkar bara inte...så tror det blir en paus i tempandet hela denna månad och kör igång efter nästa mens ist.
Få se ....kanske tempar jag i morgonbitti ....får se. :)
Anceka m D skrev 2012-11-27 07:01:01 följande:
Nästan positivt på äl-testet igår och superpositivt nu på morgonen! Återstår bara att se om tempen går upp de närmaste dagarna. Sonen kom in vid 04 i natt så det var inga tre timmars sammanhängande sömn innan dagens tempning. Kurvan är väldigt "rocky" den här gången, hoppas att sonen sover bra de närmaste dagarna i alla fall - den här månaden vill jag se en höjning!
Vi har i alla fall lyckats få till det två dagar i rad, ska göra ett förföringsförsök ikväll också.

mys på!!! : D:D