Inlägg från: Capiche |Visa alla inlägg
  • Capiche

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

telgebo skrev 2012-08-04 11:27:27 följande:
    Tror du kommer plussa.

Måste gå till gyn och kolla upp mig om detta fortsätter.
    Ja , alltså du kan ju alltid ta och ringa för en koll hos gyn och säga att du tror kroppen är i obalans och haft ont och det inte känns riktigt bra. 
    Bara för att få en koll så allt är bra.  
    ~ Tredje försöket / ÄL 1/8 / BIM 14/8 ~ www.capiche.blogg.se ~
  • Capiche

Gå på fliken sharing --> Get Code 
    ta sedan översta länken där och kopiera och lägg in här :)

tempar du på fertilityfriend ?  

• Capiche
    Saga09 skrev 2012-08-06 14:17:33 följande:
    Falskt alarm? Kom bara pyttelite på pappret en gång och nu inget mer? Mår sjukt illa, känner mig yr och magen är helt spänd - kan ju lika gärna vara pms symptom men hade det varit som det brukar på BIM vore det vara full fart redan... håller tummarna att mensen håller sig borta iallafall då.
    Alltså låter verkligen som att du är gravid.
    Hoppas din mens håller sig borta och du får fint pluss istället.!
  • Capiche

Gud va jag fick molande mensvärk precis.
    Känns som om någon satt en isbit på magen.
    det tyder ju inte bra...är ju bara på dag 24 i cykeln :/
    Kan ju inte vara mens symptom redan.

• Capiche
    telgebo skrev 2012-08-06 14:56:55 följande:
    Man kan ha molande mensvärk när man är gravid och när man ska ha mens.

kan ju vara en sådan månad igen, det vet vi ju inte.
    Jag har som glömt bort hur det käns att vara gravid så vet inte riktigt vad man ska känna efter för symptom.
    Men tror nog inte symptom kommer så här fort heller iom ägget isf har nog inte ens fäst än.

Kanske det är Progesteron krämen? För idag har jag massa vita tjocka flytningar (ursäkta språket) kommer inte ihåg sist jag hade så.
  • Capiche
    telgebo skrev 2012-08-06 15:12:06 följande:
    Jo det kan vara progesteronet. Jag har alltid vita c flytningar efter ÄL och även de cykler jag inte har ÄL så det är helt normalt.

Alla ha olika gravidsymtom, jag brukar känna av trötthet och illamående först runt v 6 innan dess är allt så likt mens symtom före mig. Det enda som känts annorlunda för mig vid graviditet innan jag vet är att flytningarna alltid varit annorlunda när jag närmat min BIM och att brösten känns mer olika sig själva att de är blåare och mörkare och större alltihopa.
    Ok.
    Åh nu börjar jag ju längta met till 14/8.
  • Capiche
    Saga09: din kurva ser jättefin ut, hoppas mensen håller sig bora nu.

telgebo: Allså jag tycker det är jättebra sätt att kolla ÄL genom att kolla tappen. Jag märkte ju verkligen då appen var öppen hög och mjuk och äggvitasekret. Hade jag inte pillar där så hade jag nog inte testat med äl test den dagen heller skulle jag tro iom min äl var så sen denna gång. 
  • Capiche

Jag är ÄL + 6 idag. Känner inget speciellt. Men haft svårt att sova i natt, var inte ens trött på morgonen vilket jag alltid brukar vara annars. Har som en isande känsla nere i magen sen jag och gubben hade sex i går, gjorde nästan lite ont, vilket det aldrig annars gör.  Känns som om mensen ska komma närsomhelst även om det borde dröja ett par dagar till innan dess. 
    Kanske det är progesteron krämen som gör mig piggare? haha.
    Men känner inge biverkningar övrigt att jag skulle må dåligt eller så av krämen så det är ju skönt.

• Capiche
    Saga09 skrev 2012-08-08 10:01:18 följande:
    Nej jag tänker bara på hur tempen har legat mot hur den ligger nu... alltid när mensen har kommit så har jag legat kring 36.4 ungefär.. att ha 36.8 som jag har nu är för mig väldigt högt... innan jag började testa såhär så kollade jag när jag typ var fullt frisk och min normaltemp ligger på 36.3
    Gud va tråkigt Saga09.. *Stor kram till dig* 
    Förstår mig inte heller på tempningen när den gör sådär.  
  • Capiche
    Saga09 skrev 2012-08-08 10:11:53 följande:
    Nej jag fattar absolut ingenting... allt känns rätt meningslöst just nu. Vet inte om det är nån mening med att försöka ha koll på kroppen när den inte alls verkar funka... är bara så arg och ledsen just nu Gråter
    Förstår det är frustrerande och det är OK att vara ledsen och sedan komma igen och ta nya tag. Så länge man blöder så blir det ju värre också. 
    Får hoppas mens dagarna går fort förbi för dig så du kan börja hoppas igen och längta till äl och bim,

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*