-
Näe jag vaknar samma tid oavsett om det är helg.. tror kroppen ställt in sig på en viss tid nu... jättekonstigt är det. tittar man på tidigare månader går ju tempen ner och sen kommer mensen - nu har det gått neråt 2 dagar men mensen har inte kommit och det känns inte som det heller... kan tempen gå ner ändå såhär? Skumt är detDu och Jag ver2 skrev 2012-06-19 10:49:07 följande:Saga - du tempar samma tid varje morgon också? Tänkte eftersom de två datumena med högre temp var under en helg! Så du inte tempade senare då!
-
Tempsänkningen var helt rätt - mensen dök upp som ett oväntat brev på posten minst 4 dagar för tidigt :( det skiljer 6 dagar i längd från förra månaden.. inte kul att det inte kan hålla samma längd
-
Oj vad min temp åker jojo upp och ner :( tar samma tid varje dag förutom idag när jag lyckades missa tiden med en timma.
-
Ytterligare en temp nedgång idag :( så här har inte tempen varit de andra månaderna - visserligen bara på dag 6 efter mens.. förra månaden funderade jag på varför tempen låg så stilla istället.. knäppt
-
Vi 4 : jag hoppas allt är som det ska.. blir bara fundersam när kroppen inte beter sig likadant varje månad antar jag.. idag gick det upp lite igen så får jag se åt vilket håll det går imorgon ;)
-
Alltså jag lär mig aldrig - ska linjen vara hel eller prickig för att FF har förstått ägglossningen? Min linje blev hel..
-
Vilvarin skrev 2012-07-05 08:39:23 följande:Vid hel linje är den mer säker. :)
Perfekt då är jag med :) har sån jäkla molvärk rent ut sagt och har haft det sen i söndags.. -
Ok tempen är fortsatt hög nu efter ÄL.. hoppas den håller sig så :)
-
Nu har jag suttit och läst om implanationsdip och trifasiska kurvor.. Är det någon här som gåå en trifasisk kurva? Lite nyfiken på hur de ser ut...
-
Vilvarin skrev 2012-07-07 08:07:05 följande:Saga09: Den här var rätt tydlig också.. www.fertilityfriend.com/ChartGallery/148169.h... Man får alltså först en höjning som efter ÄL och sen ytterligare en höjning efter att embryot fäst i livmodern, pga en extra skjuts hormoner.
Aha tack så mycket. Så om man haft stegringar efter ÄL och sen en dip följt av en tempökning så är den trifasisk? Min temp stiger bara men jag hoppas på en dip om nån dag då ;)