*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Ungefär så jag har resonerat med.. första månaden tog det sig inte och nu börjar evighetsväntandet igen
Ungefär så jag har resonerat med.. första månaden tog det sig inte och nu börjar evighetsväntandet igen
Nån här som kan förklara skillnaden på creamy och eggwhite flytningar? För mig ser de rätt lika ut.. eller iallafall vad jag tror...
Ser nästan ut som min kurva med
Jag är på den förhatliga väntan mellan äl och bim känner absolut ingenting förutom en väldigt svag känsla på höger sida.. inte molvärk så..
Jag ser bara min kurva på den bilden som klistrades in.. har inte tryckt på nån länk
Ok här är en fråga - kritvita flytningar efter äl - går de fortfarande som eggwhite eller räknas de då som creamy? Dessa ser i stort lika dana ut för mig..
telgebi: nej det går inte att dra ut.. det klibbar mest. Jag blir så fundersam - jag menar äl flytningarna har jag nog bra koll på.. men mina flytningar är ex nästan aldrig genomskinliga.. betyder det att de är creamy jämt då?? Snacka om att vara förvirrande
Capiche: mina är verkligen nästan jämt vita.. alltså inte ens grumliga utan bara vita. Jag skulle kalla dem lotion flytningar.. men det funns ju inte som alternativ
ÄL+5... tempen fortsätter upp... bra tecken än så länge.
Hur kommer det sig förresten ( om någon nu vet dvs ) jag tar alltid tempen vid 05.45-06.15 på morgonen så även idag... ( temp då 36.6) vaknade även till 07.30 och tänkte se om det var någon skillnad även om denna temp ju inte räknas. Då hade den stigit till 36.8.
Vad var frågan.. hm jo varför fortsätter tempen att stiga efter det att man testat? Någon som vet?