• Saga09

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Vi4: tack så mycket den var jättetydlig :) få se var min temp tar vägen imorgon, än så länge har den inte dippat efter ÄL alls.

Älskade Saga 090908
  • Saga09

Dag 7 och tempen gick ner 0.1 grad.. ligger mycket högre än vad jag gjort tidigare månader.. hoppas nu bara att den håller sig såhär ;) har lite molvärk på höger sida strax ovanför ljumsken. Dessutom ovanligt trött tycker jag - somnat vid 21 både fredag och lördag

Älskade Saga 090908
  • Saga09

Någon som har lust att kolla på mun kurva nu. Den är väldigt trappig men räknas detta som 2 eller 3 steg? Såhär jämn har tempen aldrig varit - den brukar studsa upp och ner efter ÄL..

Älskade Saga 090908
  • Saga09
    Du och Jag ver2 skrev 2012-07-10 08:53:44 följande:
    Ser bra ut Saga! Håller tummarna! Länkar med till mina grav. Kurvor, den gröna är trifasisk. www.fertilityfriend.com/home/1cddbf
    Tack så mycket :) Som sagt kurvan ser "trappig" ut men jag vet inte om stegen skall räknas från ÄL eller från första stegringen så att säga. Tempen borde enligt alla andra månader ha dippat nu.....
    Älskade Saga 090908
  • Saga09
    Vilvarin skrev 2012-07-10 09:29:06 följande:
    Tror också det ska till en större höjning för att räknas som trifasisk, men jämna tempar bukar också kunna vara ett bra tecken! Fast inget av det är ju nån garanti, det enda du kan göra är att testa! På 9 DPO har jag alltid fått positivt när jag varit gravid! Hur känner du dig?
    Aha ja jag har inte fattat det där med trifasiskt eller inte Glad jag är glad sålänge som kurvan håller sig såhär jämn och fin. Jag mår lite illa och har lite molvärk men det som är mest konstigt är att jag svettas nåt hemskt på nätterna - det brukar jag aldrig göra...
    Älskade Saga 090908
  • Saga09

5 dagar till BIM och sitter här med jordens mensvärk  det kan aldrig vara bra.. tempen dippade ytterligare 0.1 grad - inte mycket och jag ligger ju ganska långt över strecket men usch det är bara en känsla jag har.. att det gått åt skigen denna gång med

Älskade Saga 090908
  • Saga09
    Capiche skrev 2012-07-11 07:50:09 följande:
    Samma här. Jag har också kvar 5 dar till bim. molande värk i magen... Samt min kurva hade en väldigt låg dimp i går. Svårt tro det blivit nått denna gång heller.
    Nej suck... usch kan dagarna inte gå lite fortare nu bara så att man får veta... min temp har ju inte dippat särskilt mycket egentligen utan ligger bra mycket bättre till än vad jag gjort tidigare men nej.. magkänslan säger att det bara är nerför härifrån :(
    Älskade Saga 090908
  • Saga09
    Vilvarin skrev 2012-07-11 08:28:37 följande:
    FF sätter ut 14 dagars lutealfas som standard innan den fått tillräckligt många kurvor att räkna på, men på din förrförra kurva hade du 12 dagar, då har du 3 dagar till BIM nu! :) Molvärk som i växtvärk är ju även ett bra tecken!
    Hmm.. oj det visste jag inte. Men alla appar och dyl räknar mitt BIM datum till 16/7... jaja det är bara att vänta och se nu..
    Älskade Saga 090908
  • Saga09
    Vilvarin skrev 2012-07-11 08:48:53 följande:
    Det är nog för att 14 dagar är medel. Duktigt att inte testa innan, jag kan aldrig hålla mig :P
    Haha nej jag har testat... men jag vet inte vad jag ska tycka eller tro...
    Har ett digitalt som jag tänkte ta framåt måndag eller så iallafall
    Älskade Saga 090908
  • Saga09
    MissBoring skrev 2012-07-11 09:48:27 följande:
    Tyckte du hade lagt ut test en en såndär test tråd? Men det va kanske inte månadens?
    nej jag tror det kan ha varit förra månaden.. haha ja man greppar efter halmstrån ibland.. för egen del tror jag att jag ser saker för att jag själv vill.. jaja.. Flört
    Älskade Saga 090908
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*