Du och Jag ver2 skrev 2012-08-14 12:47:27 följande:
Hej och välkommen Trixxy!
För mig skiljde det ca 0,2 om jag tempade en h tidigare (då var jag svalare alltså). Låt säga att din kropp skulle uppföra sig lika som min (vilket vi inte vet alls) så skulle din vita ploppar upp ett par snäpp, vilken då skull innebära ÄL dag 13 ändå! Skulle föreslå som Capiche skriver - sätt väckarklockan på 6, vet att det man vill u soa så länge som möjligt, men för att få ut något av tempnngen så är det viktigt med samma tid. Räcker ju att du gör det i dagarna runt då ÄL brukar vara! När du har mensen är det ju mindre viktigt!
Jag har klarat mig utmärkt med en decimal, har tempat tre graviditeter!
Härligt Bjornis!!
Nej vad trist Pillan

Men ge inte upp!!
Å trist Capiche
Sen måste jag återigen puffa lite för Arctic Rosenroot som jag tycker var bra! Inte bara att jag blev gravid - jag blev grymt pigg också!!
Jag är lite rädd för rosenrot då jag hört lite negativt om det men samtidigt så finns det för och nackdelar med allt.
Jag har iaf märkt att smörja sig med progesteron krämen var bra för jag har inte sett några spottings alls mellan ÄL och BIM, däremot är mensen sen och skjus upp nu pga av krämen skulle jag tro iom jag aldrig haft en cykel på över 31 dagar och idag är det 32 dagar sedan.
Jag vill ha tillbaka min mens NU! :D
Trixxy skrev 2012-08-14 14:54:57 följande:
Så det behöver inte vara kört denna månaden? Kan chans finnas att jag blivit gravid ändå?
Nejnej inte kört , som du och jag skrev så kör på lite varannan dag ett par dagar till bara för att vara säker :)
MissBoring skrev 2012-08-14 17:03:01 följande:
Jag har en fundering.. vad kan molvärken komma ifrån när man inte är gravid och ändå känner den?
Har tänkt på det ibland. Att jag kan ha ordentlig molvärk ett tag efter äl men sen när det närmar sig bim så kommer mensen iaf. Det KAN verkligen inte va inbillning... kom på att jag ju kan ställa frågan här och se om jag kan få ett svar?
Jag har nästan alltid molvärk innan BIM och efter äl. Jag tror livmodern kanske ställer om sig under denna period och vissa kanske känner det mer eller mindre.