Inlägg från: Capiche |Visa alla inlägg
  • Capiche

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Tack :))) 

~ Tredje försöket / ÄL 1/8 / BIM 14/8 = PLUS ÄL+ 14 , BF 24/4 ~ www.capiche.blogg.se ~
  • Capiche

det var ju för tusan redan i måndags jag testade negativt ser jag ju nu i min kurva! :D 
    Så fatta vilken vändning!
    Hoppas  hoppas ni är gravida också :) Håller alla tummar och tår! 

~ Tredje försöket / ÄL 1/8 / BIM 14/8 = PLUS ÄL+ 14 , BF 24/4 ~ www.capiche.blogg.se ~
  • Capiche
    Losan skrev 2012-08-15 22:26:14 följande:
    Fy tusan vad roligt Capiche!! Stort grattis!! Skrattande
    Tack!! :D 
    ~ Tredje försöket / ÄL 1/8 / BIM 14/8 = PLUS :) ÄL+ 14 , BF 24/4 ~ www.capiche.blogg.se ~
  • Capiche

Tack :))) 

Jag har som inte smält in det än.
    Var ju så inställd på att det inte blir något med tanke på negativa tester och sen helt plötsligt gravid :D

• Capiche
    Pillan2012 skrev 2012-08-16 08:37:10 följande:
    åh tjejer Gråter !!! Testade svaaaaaagt positivt i förrgår men tänkte att dte inte var nått eftersom tempen sjunkit så. Men så har jag haft en hel del symptom. MASSOR av molvärk i flera dagar i igår o i förrgår riktigt illamående. Hoppfullt så klart, så när vi kom hem sent igår hade jag hållit mig i flera timmar och kissade. Positivt men fortfarande svagt, dock tydligt och starkare än i förrgår. Helt ok tänkte jag eftersom jag var på BIM-1  men försenad 1 dag från min vanliga cykel.
    Mår fortfarande illa. Imorse vaknade jag av ordentlig mensvärk och att det rann blod med lite blodklumpar i Gråter. Det hade jag väl för fan kunnat lista ut eftersom min temp inte visat nått normalt alls denna cykel. :(
    *krama om* !!!
    Gud va tråkigt. Även om du blöder nu så tycker jag du ska vänta ett par dagar och sedan köpa ett CB test bara för att kolla.
    ~ www.capiche.blogg.se ~Gravid med 3:e barnet ~ BF 24/4 ~
  • Capiche
    Vi 4 skrev 2012-08-16 14:17:29 följande:

capiche, först STORT GRATTIS! så roligt! sedan undrar jag om du såg mitt inlägg? Det ligger några inlägg före ditt där du skrev om att du plussat Jag tror nu när du plussat ännu mer på den teorin, att det var så att din äl faktiskt var 2 dagar senare än FF markerat och att du därför testade minus först, för då var du bara 10 dpo iså fall. Hur som helt jättekul!  
    Tack! :D
    Jaaa absolut kan det faktiskt vara så. ! Jag tror lite på den teorin också. Speciellt då man kollar på min kurva. :)

trixxy tappa inte hoppet än!! :) 
  • Capiche
    miapia43 skrev 2012-08-19 20:16:31 följande:
    bim +8
    Ok. Va tusan.....hoppas det börjar stegra för dig snart. 
    Tar du morgon urinet? Hoppas gyn har en förklaring på varför det inte blir starkare.
    mylady skrev 2012-08-18 10:09:59 följande:
    Fick min mens igår. Igen :(

Jag kommer ta en paus från FL nu ett tag. Tror jag.
    Jag orkar inte tänka på det hela tiden längre. Blir så ledsen varje gång
    Kan inte släppa tankarna men ska försöka.
    Blir kanske lättare om man inte läser här hela tiden.

9e försöket nu.
    O vi kör på varannan o ber att det ska gå vägen snart.

Trodde verkligen denna gång. Men kanske att vi myst på för bra under semestern.
    Fy va tråkigt! Nästa månad, då är det er tur. kram

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*