*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Härligt! Grattis AnnJan!!! Här gick tempen upp ytterligare några steg idag, men så har vi troligen ätit något dåligt igår och blivit matförgiftade så det kan ju ha påverkat..
Härligt! Grattis AnnJan!!! Här gick tempen upp ytterligare några steg idag, men så har vi troligen ätit något dåligt igår och blivit matförgiftade så det kan ju ha påverkat..
Härligt Telgebo då är det ju inte alls lång tid kvar till VUL
Spännande MiAmore
Kollade tempen igen efter att ha sovit en 3-4 timmar och den var fortfarande hög, ja t o m en 0,1-0,2 grader mer.. Någon som vet hur länge man ev har feber efter matförgiftning. Har haft värme- fryssvallningar de sista dagarna så liiite lite börjar hoppets tändas här..
Ceke: så skönt att du inte haft några spottings så här långt!
Star: det varierar om tempen är högre eller lägre om man tar den tidigt. Tempar själv vaginalt då det ger ett säkrare resultat. Temp oralt påverkas som sagt av öppen mun.. Har jämfört resultat och oralt ger enligt mina egna undersökningar väldigt varierande resultat..
Telgebo: stor tumhållning idag!
Vi4: jo det kan ge feber.. Mådde i à fall mycket bättre idag, men tempen låg ändå på 37,2 Fick därtill klar EW igårkväll så det är klart det och den höga tempen, som dessutom är tagen rätt tid, får mig att fundera..
Ceke, AnnJan, Vi4: jo fin temp så här långt, men det kan ju ha varit en sen ÄL också med tanke på EW så jag vågar inte hoppas helt. Har vanligtvis en lutealfas på 16-19 dagar så jag planerar inget tidigt test
Telgebo: så härligt!!! Stort stort grattis!!!
FruHöst: oj vad kul! Värsta plusvågen vi verkar vara inne i
Vet vilken sida du menar men minns inte adressen.. Så länge strecket är rätt färg ska ett plus vara ett plus...
Flake: usch då men positivt att du ser en ljusning..
Ceke: attans så surt men du fick i à fall några dagar extra Har du gjort något för att ändra på cykeln?
MiAmore: så tråkigt.. När är Bim, på Lördag? Morgonurin är ju klart bäst å testa i..
Bubbla: Fin höjning!
Vi4: oj har FF redan märkt upp ÄL och ÄL var igår? För mig brukar FF ta närmare en vecka på sig..
Här dippade tempen ner ett steg idag men samtidigt var jag ju uppe tidigare.. Lätt illamående som hållit i sig och känner inte alls för att äta vad som helst, molningar och gasig, dålig mage.. Men vill inte hoppas för mycket, fast jag e ju på dag 28 idag. - Lite oväntat för jag trodde jag var färre dagar gångna.. Samtidigt är jag ju inte säker på ÄL... Hmm
Så surt Ceke,
Tog själv en test i morse bara för att se hur det ligger till. Har ju varit lite osäker på när mn ÄL egentligen var. Nu har FF satt ut en mycket senare ÄL än jag trodde så då får jag väl förlita mig på vad FF säger då. Testet visade som ni kanske gissat negativt så just nu är jag i a fall inte gravid. Med andra ord kan ni som höll tummarna för mig släppa på dem ett tag till..
MiAmore: Själv har jag haft vita i alla möjliga former före mens.. Men jag hade också en massa flytningar när jag var gravid så.. det kan nog vara både och