Inlägg från: chiqita |Visa alla inlägg
  • chiqita

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Ceke: jao, gårdagens höjning var fin, men idag störtdök den igen så jag ställer mig tvivlande till när ÄL är/var..
    Hoppas det ligger en stor del sanning i dina förkänningar och att spottingsarna håller sig borta

• chiqita

Yeyy, nu känner jag mig rätt säker på att jag hade ÄL igår. Riktiga ÄL-flytningar idag och temphöjning. Den första dippen var kanske en pre-ÄL-dipp som jag läst om på FF.. Dessutom har vi legat i riktigt bra i det sista och det känns bra

MiAmore: min temp har kunnat sjunka lite om jag varit vaken en stund innan, fast det varierar..

• chiqita

Hmm.. Så störtdök tempen till 36.3 idag, huvudvärk nu på morgonen och nattsömn bredvid en otroligt aktiv Agnes som t o m kickade till mig i huvudet.. Av misstag antar jag, men kanske sparkade hon ner tempen

Miapia; hur har det gått?

• chiqita

FruHöst: Ett brett fint streck, håller mina tummar!

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09 *kärlek* ?°´¯)
  • chiqita

Vi4: nja lite upp men inte till samma nivå som innan..

FruHöst: så knas med pos ena dagen och inte nästa...

• chiqita

Miapia: hur har det gått för dig? Tempen låg ju bra igår i à fall

Ceke: håller tummarna för att spottingsen håller sig helt borta.

MiAmore: Håller en tumme

• chiqita
    MiAmore: Men det ska betyda otur har jag lärt mig, därför håller jag bara en...
    FruHöst: Nejmen... beklagar men samtidigt skönt att du slipper gå ovetandes en längre period.. 

Ceke: Å men.. så tåpeligt.. Kram!

Bumbi: Har sett folk på ÄL+8 tror jag på FFs galleri.. 
    (¯`°? Vår snutta kom 2/7-09 *kärlek* ?°´¯)
  • chiqita

Ååå grattis Ceke!!! Så glad jag blir för din skull!

Här har tempen legat konstant låg och på samma nivå sedan den gick upp efter dippen.. Å andra sidan borde min coverline ligga lägre om ff hade tyckt som jag att ÄL var dag 15.. Känns dock som loppet är kört med tanke på bevisen (tempresultaten) men men, ännu några dagar till bim..

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*