• jfsebastian

Vilken/vilka sexfantasier vågar .....

...du inte berätta för din partner, och varför?

• Svar på tråden Vilken/vilka sexfantasier vågar .....
  • Anonym (kinky)
    StinaFia skrev 2010-09-23 12:27:15 följande:
    det är nice =)
    funkar automatiskt vid munknull just nu, då jag är förkyld ;)

bunden blir jag annars mest då käre maken vet på förhand att mitt straff kommer att innebära mer smärta än jag klarar av att uthärda utan att skrika eller värja mig... men just nypor kan ju användas av praktiska skäl och behöver absolut inte betyda att han vill lära mig ngt. kanske därför jag kopplade nypor till brasiliansk vaxning Skäms
    hehe ja illa att vara förkyld jue =) 

Oki vågar man fråga om ni har ett typ D/s förhållande?  
    Använder ni er av en gagball då om det är smärtsamt ?
    när han binder upp och bestraffar dig menar jag  ;)
  • StinaFia
    Anonym (kinky) skrev 2010-09-23 12:31:11 följande:
    hehe ja illa att vara förkyld jue =) 

Oki vågar man fråga om ni har ett typ D/s förhållande?  
    Använder ni er av en gagball då om det är smärtsamt ?
    när han binder upp och bestraffar dig menar jag  ;)
    jo... nu gillar jag inte definitioner såvärst, för det blir alltid lite fel när människor ska generaliseras... men vi har vad som i folkmun kallas dom/sub-24/7...

han tejpar munnen på mig om han tror det kommer att behövas, viktigt att kunna ta bort den snabbt jue... men det är inte ofta det behövs, så olydig är jag sällan. oftast lyckas jag vara en god slavinna :)

dessutom tål jag smärta ganska bra, och kan ta en mer alldaglig bestraffning i full tacksamhet.
  • Anonym (kinky)
    StinaFia skrev 2010-09-23 12:37:11 följande:
    jo... nu gillar jag inte definitioner såvärst, för det blir alltid lite fel när människor ska generaliseras... men vi har vad som i folkmun kallas dom/sub-24/7...

han tejpar munnen på mig om han tror det kommer att behövas, viktigt att kunna ta bort den snabbt jue... men det är inte ofta det behövs, så olydig är jag sällan. oftast lyckas jag vara en god slavinna :)

dessutom tål jag smärta ganska bra, och kan ta en mer alldaglig bestraffning i full tacksamhet.
    Ja men det e ju alltid trevligt med sådana förhållande tycker jag, lever själv i ett :) 
    klart har man varit olydig bör man ju bestraffas, dock kan jag vara olydig med flit ibland för att få lite bestraffning då jag precis som du brukar vara en väldigt lydig slav :) 
  • plura

-Aaaa verkar bara vara jag i tråden nu, som kan bli syreomättad .....
    ......skyndar ut i köket to put the kettle on.

• Anonym (kinky)
    plura skrev 2010-09-23 12:44:08 följande:
    -Aaaa verkar bara vara jag i tråden nu, som kan bli syreomättad .....
    ......skyndar ut i köket to put the kettle on.
    Vad tänder du på då? 
    Har du några hemlisar din närmaste inte vet om? ;)  
  • plura
    Anonym (kinky) skrev 2010-09-23 12:54:49 följande:
    Vad tänder du på då? 
    Har du några hemlisar din närmaste inte vet om? ;)  
    Hehe -faktiskt så delar vi en -men han vet inte om det  *busigt;)*
    Är för feg för att säga nåt mer. Skriver ju i andra prydliga och trevliga trådar med -Inte för att den här är otrevlig förstås
  • Anonym (kinky)
    plura skrev 2010-09-23 12:59:29 följande:
    Hehe -faktiskt så delar vi en -men han vet inte om det  *busigt;)*
    Är för feg för att säga nåt mer. Skriver ju i andra prydliga och trevliga trådar med -Inte för att den här är otrevlig förstås
    äche kom igen nu ingen som dömer ju här är vi öppna för allt det är ju det som är meningen med tråden =) 
  • Anonym (hemlig)
    jfsebastian skrev 2010-09-22 22:21:42 följande:
    Huh, eh va!!!
    Sextips? Moi??

Ögonbindel rockar fett.
    Det är riktigt bra tips att ta bort ett sinne för då förstärks de övriga, dvs man känner mer, hör bättre och smakar mer.

Kombinera ögonbindel med lätt bondage(bind händer och ben) och du kan inget annat göra än att njuta.
    Faktum är att det är ganska svårt att bara känna, njuta och ta emot.
    Många är vana att kunna smeka tillbaka, men se det går inte.

Att enbart kunna ta emot är en konst.

Lycka til alla vakna......
    Jaaa! Jag drömmer om att knulla med en man, inte min nödvändigtvis, vi börjar som vanligt, sen tar han på mig ögonbindel och binder mina händer lätt. Sen kommer det fler män, jag hör lite, men vet inte hur många som tittar, sen sätter de andra på mig en efter en eller lite som de vill. Tänder så på tanken att inte se vad som kommer. Sex med fler är tyvärr onämnbart i forhållandet.
  • Anonym (hemlig)
    Anonym skrev 2010-09-22 16:54:03 följande:
    Det är ju bra att det bara är en fantasi för det låter allt som en bra bit in i förspel till samlag.

Har han alltså pratat så om dig? Ja, då kan det nog hända att han tänker på dig på det viset också. Det är väl fördelen med att vara frispråkig om sådant, om det väcker sköna drömmar hos kvinnan man beundrar. Jag skulle nog inte säga mer än möjligen kalla en sexig kvinna "stilig" eller nåt sånt. Jag skulle vara rädd att hon tog illa upp om hon fick höra.

Fantastisk felskrivning förresten. Skrattande Om det nu var en felskrivning; min stavningskollare tycker inte att underliv är ett bra ord och vill nog byta mot "underlig".
    Jo fast han vet ju inte att jag vet vad de har pratat om. Och jag skulle bli upprörd om jag kallades stilig, herregud, stilig hoppas jag att jag är när jag är 75. Nu vill jag vara söt, snygg, sexig eller varför inte en kåt lite knullslyna.
  • Anonym (hemlig)
    Anonym skrev 2010-09-23 06:59:50 följande:
    Sex pang på låter mer som en grabbfantasi. Det känns lite konstigt att mina fantasier är så mycket mer om det sociala samspelet, det är ju något där tjejer kräver mer. (Som kille går man igång snabbt, i alla fall med en kvinna man har ett förhållande med, men en kvinna kan kräva flera timmar uppvaktning även då.)

Men grejen är väl att det är skillnad på fantasi och verklighet.
    Alla mina fantasier är ganska så rätt på och hårda tag. Och jag gillar det. Men kan bli fel om jag säger det och mannen inte alls fattar varför jag blir förbannad om han gör så i vardagen och tillfället råkar vara fel. Det sex som jag fantiserar om är bara porrigt sex utan spår av vardagskonflikter, barnhämtningar och hushållssysslor.
Svar på tråden Vilken/vilka sexfantasier vågar .....