• jfsebastian

Vilken/vilka sexfantasier vågar .....

...du inte berätta för din partner, och varför?

• Svar på tråden Vilken/vilka sexfantasier vågar .....
  • Anonym (Stigande valör)

Här kommer min fantasi då:

Min man har sex med en annan tjej, tar henne i hole nr 2 medan hon slickar mig för jag ligger liksom under och upponer så att jag ser upp när han tar henne...

Skulle kunna säga detta till honom men anar att han då skulle nappa på det så till den milda grad att han vill göra det och jag kanske bara vill att det ska vara just en fantasi....

• Anonym (Lilla jag)

Jag har just varit i den bästa av sexfantasier och naturligtvis kommer jag aldrig berätta det för min man.

Jag har två dagar i rad haft underbart telefonsex med världens mysigaste man, underbar röst, sa fantastiskt upphetsande saker samtidigt som vi båda onanerade tills det gick för oss. Helt otroligt men inget jag någonsin kommer att göra om hur gärna jag än skulle vilja.

• plura
    Akropol skrev 2010-11-12 13:54:52 följande:
    Japp! Min manliga intuition sa mig det. .-)

Det bästa vore väl om han började öva på sin namnteckning, eller än bättre runka med vänstern.
    -Bli en liten spin-off på Lindas fantasi liksom.

• Anonym (dominant)

Tänder lite på att läsa berättelser där kvinnan är den dominanta och utsätter sina män för olika typer av bestraffningar
    exvis sådant som är lite pinsamt.  Har inte riktigt vågat ta upp ämnet med min fru då hon inte visat några sådana drag
    tänker mer och mer på att jag måste göra det kanske samlar mod en dag?

• Anonym
    Anonym (dominant) skrev 2010-11-12 17:50:04 följande:
    Tänder lite på att läsa berättelser där kvinnan är den dominanta och utsätter sina män för olika typer av bestraffningar
    exvis sådant som är lite pinsamt.  Har inte riktigt vågat ta upp ämnet med min fru då hon inte visat några sådana drag
    tänker mer och mer på att jag måste göra det kanske samlar mod en dag?
    Våga, våga, våga!

Ingen skulle någonsin tro att jag vill bli dominerad. Allt syns inte utanpå. De flesta "undergivna" jag har pratat med är rätt dominanta i vardagen. Tänker att det därför itne heller behöver synas utanpå om man är dominat eller ej. Vare sig det gäller uteslutande i sängkammaren och ibland eller mer kontinuerlig utlevnad.   
  • Akropol
    Anonym skrev 2010-11-12 17:59:12 följande:
    Våga, våga, våga!

Ingen skulle någonsin tro att jag vill bli dominerad. Allt syns inte utanpå. De flesta "undergivna" jag har pratat med är rätt dominanta i vardagen. Tänker att det därför itne heller behöver synas utanpå om man är dominat eller ej. Vare sig det gäller uteslutande i sängkammaren och ibland eller mer kontinuerlig utlevnad.   
    Gäller tvärtom? Att dominanta verkar undergivna eller timida i vardagen.
    Dödsstraff är bra så dom lär sig till nästa gång. - Britney Spears
  • Anonym
    Akropol skrev 2010-11-12 20:59:51 följande:
    Gäller tvärtom? Att dominanta verkar undergivna eller timida i vardagen.
    Har ingen jädra aning. Är nog olika. Och det är nog undergivna med. Men de undergivna jag pratat med gör ofta en poäng av att de inte är undergivna i vardagen eller så att andra ser och märker. Dominanta har jag inte pratat lika mycket med och de brukar inte prata om det då... Kanske tabu för en dominant att säga att han/hon framstår som en mes i vardagen? Vem vill göra det?

Det finns ju de dominanta som framhäver sin dominans på ett sjukt påträngande sätt, finns de som kallar sig naturligt dominanta med en ständigt påslagen dominans, de som är det inom relationen men inte annars osv Och vad man menar med att vara dominant och vad man upplever som dominant är också väldigt olika.
  • Akropol
    Anonym skrev 2010-11-12 21:19:15 följande:
    Har ingen jädra aning. Är nog olika. Och det är nog undergivna med. Men de undergivna jag pratat med gör ofta en poäng av att de inte är undergivna i vardagen eller så att andra ser och märker. Dominanta har jag inte pratat lika mycket med och de brukar inte prata om det då... Kanske tabu för en dominant att säga att han/hon framstår som en mes i vardagen? Vem vill göra det?
    Det är ju oftast en han och det är väl alltid problem för män att framstå som mesiga. Det du säger om undergivna kvinnor känner jag igen. Jag är inte bara framgångsrik karriärkvinna. Jag är undergiven också.
    Dödsstraff är bra så dom lär sig till nästa gång. - Britney Spears
  • Anonym (Linda)
    plura skrev 2010-11-12 16:06:30 följande:

Det bästa vore väl om han började öva på sin namnteckning, eller än bättre runka med vänstern.
    -Bli en liten spin-off på Lindas fantasi liksom.

om han ändå ville göra det för min skull ... *suck!*
  • Feffo

Jag har berättat alla för henne :)

Svar på tråden Vilken/vilka sexfantasier vågar .....