• jfsebastian

Vilken/vilka sexfantasier vågar .....

...du inte berätta för din partner, och varför?

• Svar på tråden Vilken/vilka sexfantasier vågar .....
  • plura
    Anonym (kinky) skrev 2010-09-23 13:01:04 följande:
    äche kom igen nu ingen som dömer ju här är vi öppna för allt det är ju det som är meningen med tråden =) 
    Njaaaeee.....

*värper ett ägg*   och går ut
  • myepost
    plura skrev 2010-09-23 12:59:29 följande:
    Hehe -faktiskt så delar vi en -men han vet inte om det  *busigt;)*
    Är för feg för att säga nåt mer. Skriver ju i andra prydliga och trevliga trådar med -Inte för att den här är otrevlig förstås
    Det som ligger närmast till hands att tro är att du i smyg tänder på tjejer Glad Du skrev ju att ni delade fantasi... men det är ju inte speciellt kinky förstås....

• plura
    myepost skrev 2010-09-23 13:18:36 följande:
    Det som ligger närmast till hands att tro är att du i smyg tänder på tjejer Glad Du skrev ju att ni delade fantasi... men det är ju inte speciellt kinky förstås....
    -Got you! -tänkte du nu va?
    Fast nä det är inte det.
    Däremot så har du helt rätt, men jag skulle vara alldeles för sotis för att genomföra den och det vet han.
  • Anonym (kinky)
    plura skrev 2010-09-23 13:25:10 följande:
    Fast nä det är inte det.
    Däremot så har du helt rätt, men jag skulle vara alldeles för sotis för att genomföra den och det vet han.
    oh ett litet Bi som surrar runt? =) 
  • myepost
    plura skrev 2010-09-23 13:25:10 följande:
    Fast nä det är inte det.
    som jag skrev så kändes det inte speciellt kinky... nu menade jag inte trekant eller så, utan att han som man gillar tjejer (dig) och du gillar att titta på tjejer som har sex... men som sagt. det var ju inte det.

I så fall kanske det har att göra med vilken sorts erotik ni båda gillar att konsumera. Glad  Typ nån speciell inriktning på porrfilm, eller någon spännande leksak...  eller bara variant på ställning...

spekulationerna fortsätter... 
  • plura
    Anonym (kinky) skrev 2010-09-23 13:29:03 följande:
    oh ett litet Bi som surrar runt? =) 
    *asg*

Ser mig själv mer som en humla just nu faktiskt.
    Ska genast ta på mig träningskläder.......
  • Anonym (kinky)
    plura skrev 2010-09-23 13:31:47 följande:
    *asg*

Ser mig själv mer som en humla just nu faktiskt.
    Ska genast ta på mig träningskläder.......
    tihi =) 
  • plura
    myepost skrev 2010-09-23 13:29:57 följande:
    som jag skrev så kändes det inte speciellt kinky... nu menade jag inte trekant eller så, utan att han som man gillar tjejer (dig) och du gillar att titta på tjejer som har sex... men som sagt. det var ju inte det.

I så fall kanske det har att göra med vilken sorts erotik ni båda gillar att konsumera. Glad  Typ nån speciell inriktning på porrfilm, eller någon spännande leksak...  eller bara variant på ställning...

spekulationerna fortsätter... 
      -What!
    Blev det alla mot en nu  -och nej jag vill inte ligga underst i en hög.
    För att minimera alternativen -så tittar jag inte på porrfilm -Jo du hörde rätt
  • myepost
    plura skrev 2010-09-23 13:34:06 följande:
      -What!
    OK, ställning eller leksak då.... men hur kinky är det? Cool
  • Anonym (kinky)
    plura skrev 2010-09-23 13:34:06 följande:
      -What!
    jaha du vill alltså penetrera din kille med en strap on ?=) 
Svar på tråden Vilken/vilka sexfantasier vågar .....