~mittenavmajknoddar~
Men verkligen underbart med en sådan tradition, funderar om vi ska skriva in våra barns namn på undersidan eller nått sånt i alla fall, så att de finns kvar =)
Jag har köpt mammabyxor idag, känndes lite tidigt, men vad tusan inga byxor sitter ju skönt.Hade vi någon magbildstråd i anslutning till denna? Har glömt att spara den tråden... och jag orkar inte leta igenom efter länken... :P latmaskig som jag är

min karl passade nog upp mer på mig förra graviditeten, än denna trots att jag mått sämre nu. Men han tar extra vovvepromenader när jag inte orkar, och är den som oftast lagar mat. Jag får även mycket egentid vilket är superbra. Förra gången var ju allt nytt. Spännande och man visste inte vad man hade att vänta sig, så det gjorde väl sitt till skulle jag tro.
Börjar känna lite fladder i magen iaf. Fast man vet ju aldrig. Dock känns det som om moderkakan inte sitter i fram som den gjorde förra gången, för igår när sonen somnade med huvudet på magen började det genast fladdra i respons där inne. Men det kan ju vara gaser, svårt att veta ju. :P