Inlägg från: Fridayyy |Visa alla inlägg
  • Fridayyy

~mittenavmajknoddar~

snöstjärna skrev 2010-11-20 07:58:07 följande:
    Jag är en sån hemsk människa som inte varit dit på flera flera flera år .., så jag får väl skylla mig själv lite.
    Har en tand som är lagad under alla mina år, å det är självklart den som gått sönder =(

Fan.

Hoppas det inte blir allt för dyrt, för då blev det ingen rolig jul i år =P
    JAG MED, jag måste gå dit snart, allt annat kommer ju emellan hela tiden. Barn, flytt m.m.
  • Fridayyy
    TheLove skrev 2010-11-20 08:18:22 följande:
    Min mage är för övrigt jätteliten... syns inte att jag är gravid längre... misstänker att svullnaden försvunnit och det bara är bebismage kvar... men den syns inte alls :(
    Jag känner livmodern på morgonen tror jag, när jag ligger ner. Jag tror att jag inte känner på kvällen för magen är så svullen. Så jag ser mest fet ut tycker jag.
  • Fridayyy
    Sommarnatt2010 skrev 2010-12-05 20:24:40 följande:
    Hmm jag får sån fruktansvärd halsbränna på kvällarna. Finns det något man kan göra förutom att knapra tuggtabletter...Är inget stort fan av tabletter o om det ska fortsätta så här blir det lätt en tablett om dagen...är det verkligen bra???
    Jag har ätit nu mycket Novalucol som helst. Tror inte det är några problem. Men inte så många i denna graviditeten. För mig funkade bara medicin men Novalucol har inga biverkningar,
  • Fridayyy
    maddelu skrev 2010-12-07 18:45:10 följande:
    Hej alla!!! Håller koll på tråden, men har inget "vettigt" att skriva :P
    Men jag undrar om alla ni känner fosterrörelser? Jag tror att jag känt nått på senaste, men är inte säker ju... Men är inte orolig eller så, för hjärtljuden har jag hört senast igår :) bara nyfiken på hur det är för er andra??
    Hoppas ni har det toppen!!!
    Ibland när jag sitter med benen uppåt så kan jag känna. Hm, benen uppåt, ja ni vet om man sitter i soffan men fötterna i soffan, fattar ni? Då kan jag känna lite ibland och jag tror att det är bebisen.
  • Fridayyy
    snöstjärna skrev 2010-12-12 10:29:07 följande:
    Det kommer ut på onsdag =(

Samt att vi kommer att separera ... det är verkligen kaos i mitt liv just nu.

Lycka till med era graviditeter.
    Usch, stackare! *styrkekram* Hade ni redan bestämt er för att separera? Lycka till i framtiden.
  • Fridayyy

Jag var på RUL igår. Framflyttad till 22 maj. Allt var bra och jag känner bebisen sparka omkring, det känns ju inte så mycket än men det känns. Jag hade moderkakan i bakvägg iaf.

• Fridayyy
    TheLove skrev 2010-12-17 19:11:31 följande:
    Nej jag har i bakvägg denna gång men framvägg förra gången. Men jag kanske har en lugn person i magen till skillnad från grabben på 2½ år som sitter här hemma :)

Nu efter jag skrev inlägget tycker jag mig dock känna nått fladdrande men är så osäker.. Är det önsketänkande eller är det verkligen att jag känner? hum...

Kul att allt såg bra ut igår frida :) hur känns det då? känns det som fladder eller som sparkar eller rörelser?
    Rörelser, jag känner att bebisen rör sig men inte diekt som sparkar än. Det är mer när jag böjer mig framåt, det blir väl mer trångt då.
  • Fridayyy

Kommer nog inom några dagar. Först kände jag också jättelite men sen ökade det på bara några dagar tycker jag och att jag blev säker på att det var bebisen och inte tarmarna eller nåt annat organ..=) snart kommer det riktiga sparkar så man tappar andan..=)

• Fridayyy

Både jag och min man känner utanpå magen med. Roligt för pappan att känna lite också...=)

• Fridayyy

Maddelu..kul att allt var bra!! Då ska vi ha nästan samtidigt då..(jag har BF 22 maj).

Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~