~mittenavmajknoddar~
Nu är jag hemma från en resa i Järvsö! Gud så härligt det har varit. Men nu är det åter till vardagen...
Jag har vägt mig nu igen och har konstaterat att jag gått upp över 3 kilo på två veckor... Det är inte dåligt :P
Nu är jag hemma från en resa i Järvsö! Gud så härligt det har varit. Men nu är det åter till vardagen...
Jag har vägt mig nu igen och har konstaterat att jag gått upp över 3 kilo på två veckor... Det är inte dåligt :P
Åh idag blir det vattengympa! Det ska bli så roligt!!
Du det var så grymt bra! Bland det bästa jag gjort!!
Dock var vår barnmorska (hon som håller i vattengympan) sjuk och vi fick ha en tjej som hette Åsa som var helt underbar! Hoppas att Jessica är lika bra sen!!
Hur många gånger har du bokat in? Jag fick en lapp och på den stod det att om man betalar för 5 ggr kostar det baa 1000:- istället för 900 som det skulle kosta för fyra gånger... Kommer definitivt lägga till den där extra 100-lappen!
Mina bröst har börjat läcka sen långt tillbaka men nu behöver jag bara nudda vid dem så kommer det mjölk...
Känns som ett gott tecken inför amningen. Tror det kommer gå lika smidigt som med Elliot (hoppas det i alla fall.
Har även provat att sätta dit bröstpumpen bara för att kika om de fungerar (bara för att få fram en droppe, vill inte störa graviditeten genom att producera mjölk :P) och jag trycker bara en gång så kommer det en droppe... (har en gammal från apoteket, ett sånt rör typ som man pumpar med två händer (99
och en från babyboom som jag köpt på gekås (119
Vi har nog bestämmt namn nu. Tror det blir en Algot eller Vilgot :) känns så skönt att vara överrens om två namn nu... har inte kunnat enas alls innan... :)
hej alla, länge sen jag skrev nu. kollar in och läser lite då och då när jag orkar :) denna graviditet har varit såå mycket jobbigare än min förra, är trött typ hela tiden och sover bort nästan hela dagarna :( sjukskriven har jag varigt sen i december och en månad innan dess. har mycket tid till å göra saker men orken finns inte :( längtar såå mycket på att min lilla prins ska komma så man slipper graviditeten :) som sagt den har varigt mycket jobbigare än förra, kan knapt röra mig för de känns som jag ska explodera :(
hoppas att ni andra mår bättre än jag :) snart e de iaf dax att kläcka våra små :)
Nu är det bestämt. Det blir en Wilgot (Maken kunde gå med på det om det var ett W istället för V så jag fick ta och böja mig lite! Det blev ju ändå namnet jag ville ha :)