• kattis123

Pergo start imorgon...

Tvillingar vore mysigt, men de innebär ju större risker vid graviditet och förlossning! Åhh vivfårxse Idag tog jag min första dubbelkur, har ännu inte kännt något spec, hoppas de blir lindriga biverkningar om de nu måste bli ngra! Hur går de för dig lillahjärtat87? Har du fått mensen ännu? Hoppas så att du kan hämta ut nya pergo tabletter! Å hoppas de finns på apoteken igen! Kram

• kattis123

Vad menar du med högre utslag? Har du utslag på äl rest under tiden du äter pergo? Jag får positivt test ca 6-7 dagar efter pergo! Har du pco? Tydligen ska äl test vara osäkra då!

• kattis123

Hmm knepigt... Jag vet inte om man har mer hormoner i kroppen under pergo! Jag tar tabletterna dag 5-9 så sista tabletten käkade du väl dag 9? Hoppas ngn annan kan hjälpa dig. Jag har läst om vissa som får sin äl tidigare av pergo... Google de vet jag!

• kattis123

Åhh nej va jobbigt.... Stackarn!! Vet hur hemskt det är när mensen bara dröjjer o dröjjer! Har du pratat med din gyn? Själv äter jag sista tabletterna imorgon ..... Känner inget ännu men jag har för mig att de tog några dagar innan jag kände något sist! Men dag 10 är de dags för äl test igen! Jag hoppas verkligen din mens kommer så du kan börja igen!! Kram till dig

• kattis123

Hej! Jag sotade av dubbelkur pergo i tisdags och väntar nu på äl! Har inte haft några känningar denna gång...undra vad de betyder? Förra gången fick jag äl dag 16 och idag är jag på dag 11 så hoppas jag får lite känningar nu snart så jag vet att de e på G! Ska på VUL på måndag, då e de dag 15! Hur går de för dig lillahjärtat? Kommer mensen snart eller? Hoppas hoppas! Ni som blivit gravida av pergo? Hade ni sex varje dag i ÄL tider eller varannan? Undra vad som är de bästa? Jag lovar att skriva o berätt hur de går för mig!

• kattis123

Då ska vi testa de med men nä de visar positivt på äl Stickan lossnar ägget 24-36 timmar efter då? Kan ju vara bra att ha sex den dagen och dagen därefter Hur mår du sweetgirl, vilken vecka e du i? Kram

• kattis123

Hej på er! Hur går de för alla i tråden? Vad väntar ni på? Mens, äl, bim eller annat? Själv väntar jag på äl från dubbelkur pergo, är just nu på dag 13. Ska på VUL på måndag, dag 15! Känner mej dumt nog orolig för att pergo e slut överallt trots att jag inte ens är klar med denna kur! Kanske bli gravid men har en förmåga att tänka negativt! E jag ensam om de? Hur tänker ni angående att köpa Clomefin på nätet? ( pergo tabletter) Kram

• kattis123

Glad gubbe nu precis på äl testet när ska vi sexa då? Kan vi vänta till ikväll??

• kattis123

Är sprutor ungefär desamma som pergotime? Jag skulle absolut kunna tänka mig det om de inte funkar denna gång! Någon som vet om man tar sprutor samma dagar som man skulle tagit pergo i så fall? Är de olika mg då oxå? Nu har jag riktiga stickningar i äggstockarna... Så om en stund kommer killen hem o då e de mysa på G Tycker de e lite jobbigt när de blir helg och vi är bortbjudna eller ska iväg på annat där folk räknar med att man dricker.... De e ju säkert ingen fara om jag skulle dricka ngt glas vin men de känns lixom fel! Lycka till alla

• kattis123

Amablue: GRATTIS, det är underbart att få höra härliga historier jag hoppas att jag får mitt plus snart! Vad hade du för symptom innan du testade dig? När testade du? Jag fick glad gubbe igår morse på äl test, idag när jag testade var de inte positivt längre! Men igår och även idag har jag jäkligt ont i äggstockarna! Men en sak jag är fundersam över är att jag ska på VUL idag kl 15. Vad kan dom se då om jag redan haft utslag? Vi trodde jag skulle få utslag imorgon de va därför vi bokade VUL idag! Hmmm?? Tänk om jag haft flera äggblåsor ? Ops! Ha de gott alla

Svar på tråden Pergo start imorgon...