Japan87 skrev 2010-11-26 15:21:10 följande:
Nått jag undrar ... Fick mensen i lördags (då kom den igång rejält!!!) Sen igår har jag har stickningar, så jag verkligen reagerar, i vänster äggstocke .... kan det redaaan vara ÄL på G? hmm ... konstigt detta ... är på cykeldag 7 idag bara ... hmm i vanliga fall har jag lååånga cyklar ... mellan 32-50 (eller mer) dagar .... fan va jobbigt detta är! Har ingen speciell sexlust för tillfället heller, tänker bara "Måste man mysa varannan dag!" depp ... sen kom sambon in på en skola i enköping nu med =/ vet inte hur allt ska bli ...bläää för allt!
Hej! Va konstigt de låter....känns lite tidigt med äl på dag 7, men man vet aldri. Tycker du ska testa o kolla varje dag nu framöver! Äter du pergo nu? Jag har fått en konstig blödning idag på dag 25, undrar om de e mensen som kommer tidigt! Verkar iallafall som att de inte blev någon bebis denna gång heller! Känner mig faktiskt lite knäckt! Någon som känner igen sig i att ha fått en blödning tidigare med pergo! Kan tillägga att hag trodde mensen skulle komma om ca 7 dagar ( på dag 32), grav test visat negativt oxå!! *snyft*